دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۱۶ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

هفته کتاب؛ برگزاری آیین رونمایی از 3 کتاب کودک‌نوشت و داستان‌های شیرین آرشام
نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی از یک سو و پژوهش و نوشتن از سوی دیگر، به آگاهی‌بخشی و توانمندسازی بیشتر نسل آینده که دانش‌آموزان امروز و آینده‌سازان کشور هستند، کمک بسیاری خواهد کرد؛ چرا که راه سازندگی، پیشرفت و بالندگی کشور در گروه دانش‌افزایی، اندیشه‌ورزی و نگه‌داشت آن است.
انتشار: فرهنگ فارس - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس (خبر) - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس (عکس) - ایرنا - ایبنا - ایکنا - ایسنا - صدا و سیما- فارس - تسنیم - مهر - حافظ‌خبر - صاحب خبران - خبرگزاری دانشجو - باشگاه خبرنگاران جوان - پیام‌خبر - روزنامه شیرازنوین شماره 1699 مورخ 1 آذر 1401 صفحه 5 - روزنامه سبحان شماره 5870 مورخ 1 آذر 1401 صفحه 7 -روزنامه نیم نگاه شماره 7124 مورخ 1 آذر 1401 صفحه 3 - روزنامه افسانه شماره 4866 مورخ 1 آذر 1401 صفحه 9- خبرجنوب - آخرین خبر - سراج24 - فاش‌نیوز - روزنامه خبرجنوب شماره 12245 مورخ 1 آذر 1401 صفحه 7 - روزنامه روزنما شماره 1169 مورخ 1 آذر 1401 صفحه 1 -
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۱ ، ۱۳:۵۶
محمدمهدی اسدزاده
آیین تشییع پیکر شهید مدافع امنیت؛ حجت الاسلام محمد زارع مؤیدی
پیکر شهید مدافع امنیت، حجت‌الاسلام محمد زارع مؤیدی، که از پویش‌گران و جهادگران فرهنگی و اجتماعی بود، بر دوش مردم شیراز تشیع شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۰۱ ، ۱۵:۰۴
محمدمهدی اسدزاده
کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به مالیات برای چاپخانه‌ها برگزار می‌شود
این کارگاه برای مدیران چاپخانه‌ها و واحدهای وابسته از سوی معاونت فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز 29 آبان‌ماه جاری از ساعت 10 تا 12 در سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۰۱ ، ۱۶:۰۹
محمدمهدی اسدزاده
7 نمایش، برگزیده بازبین‌ها برای 33امین جشنواره تئاتر فارس
نمایش‌های پذیرفته شده از 5 تا 7 آذرماه جاری، در تماشاخانه‌های شیراز به روی صحنه خواهند رفت؛ همچنین آیین پایانی نیز 7 آذرماه جای برگزار خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۰۱ ، ۱۵:۳۸
محمدمهدی اسدزاده
صحبت یار؛ پاسداشت مؤید شریف محلاتی، نویسنده شیرازی
حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به همراه غلامرضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه این اداره، در سلسله رویدادهای فرهنگی و هنری صحبت یار، به دیدار مؤید شریف محلاتی رفت.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۰۱ ، ۱۵:۱۷
محمدمهدی اسدزاده
تمدید احراز انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات
به منظور احراز فعالیت مستمر و منظم پایگاه‌های خبری، لازم است صاحب امتیاز کد اعلام وصول الکترونیکی پایگاه خبری خود را از صفحه مجوز رسانه در سامانه جامع رسانه‌های کشور دریافت و بر روی سایت پایگاه خبری خود قرار دهد.
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۰۱ ، ۱۳:۴۳
محمدمهدی اسدزاده
صحبت یار؛ پاسداشت نصرالله سیفی، نویسنده شیرازی
حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به همراه غلامرضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه این اداره، در سلسله رویدادهای فرهنگی و هنری صحبت یار، به دیدار نصرالله سیفی رفت.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۰۱ ، ۰۹:۰۷
محمدمهدی اسدزاده
آغاز رویدادهای فرهنگی هفته کتاب در فارس
در نخستین روز هفته کتاب، با حضور حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دکتر منوچهری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس، رویدادهای فرهنگی ویژه گرامیداشت سی‌امین دوره هفته کتاب، تشریح شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۰۱ ، ۱۱:۴۰
محمدمهدی اسدزاده
پایان چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه گهرم
در این جشنواره 13 گروه هنرهای نمایشی شهرستان جهرم، به هنرنمایی پرداختند و شامگاه 20 آبان‌ماه جاری، به کار خود پایان دادند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۰۱ ، ۱۱:۲۸
محمدمهدی اسدزاده
پایان بازبینی نمایش‌های رسیده به سی و سومین جشنوره تئاتر فارس
سید رسول موسوی‌نژادیان، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی که با گروه بازبین داشت، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد برگزاری این دوره جشنواره، همه تلاش خود را بر بیشینه دقت و عدالت در بررسی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره گذاشته است.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۰۱ ، ۱۱:۳۴
محمدمهدی اسدزاده
پاسداشت مادران شهیدان ورامینی و گلاف‌زاده
روح‌الله رنجبری، مشاور امور ایثارگران و مهرداد جمشیدنژاد، رئیس دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به پاسداشت شهیدان بهرام ورامینی و سید اصغر گلاف‌زاده، با مادران این شهدا دیدار و گفتگو کردند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۰۱ ، ۱۵:۱۰
محمدمهدی اسدزاده
در راستای عدالت آموزشی؛ آموزش هنر برای همه برگزار خواهد شد
اتفاقی که در دوره «آموزش هنر برای همه» رخ می دهد، یک اتفاق مبارک است چرا که فراگیری و آموزش در همه دنیا یک امر گران محسوب می شود و این طرح با هدف عدالت آموزشی اجرا خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۰۱ ، ۱۶:۳۲
محمدمهدی اسدزاده
گفتمان‌سازی و آگاهی‌بخشی در دستور کار نشست شورای فرهنگ عمومی استان فارس
در راستای بزرگداشت روز فرهنگ عمومی، نشست شورای فرهنگ عمومی استان فارس با دستور کار گفتمان‌سازی فرهنگی و آگاهی‌بخشی به ریاست آیت‌الله شیخ لطف‌الله دژکام برگزار شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۰۱ ، ۱۶:۱۶
محمدمهدی اسدزاده
آغاز کارگاه‌های تخصصی منطقه‌ای ادبی از شمال فارس
در این کارگاه دکتر نوشین طالب‌زاده، درباره جریان‌شناسی نظم و نثر فارسی سخن خواهد گفت؛ همچنین دکتر راضیه جمشیدی نیز در پسین‌گاه آن روز، کارگاه شعر و شاعری را برگزار می‌کند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۰۱ ، ۱۳:۴۹
محمدمهدی اسدزاده
درخشش هنرمندان فارس در هفته فرهنگی ایران در سوریه
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همچنین هنرنمایی هنرمندان و فرهنگ‌وران تاجیکستانی در هفته فرهنگی و هنری این کشور در استان فارس را ارج نهاد و افزود: پایتخت و دو شهر دیگر تاجیکستان نیز به زودی پذیرای رویدادهای هفته فرهنگی و هنری ایران با هنرنمایی 10 هنرمند استان فارس خواهند بود.

انتشار: فرهنگ فارس - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس -

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۰۱ ، ۱۱:۰۷
محمدمهدی اسدزاده
بررسی نقشه مهندسی فرهنگی در کارگروه فرهنگی استان فارس
استاندار فارس با اعتقاد به اینکه هدف ما از اجرای برش استانی سند مهندسی فرهنگی این است که مدیریت استان فرهنگ محور باشد،از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای کمک به اجرایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی خبر داد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۰۱ ، ۱۵:۴۱
محمدمهدی اسدزاده
KJDYTVG