دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
این کارگاه برای مدیران چاپخانه‌ها و واحدهای وابسته از سوی معاونت فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز 29 آبان‌ماه جاری از ساعت 10 تا 12 در سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار خواهد شد.

غلامرضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، دانش‌افزایی در حوزه های مرتبط با چاپ و واحدهای وابسته را از راهکارهای بالندگی و پیشرفت فرهنگ دانست و گفت: در راستای برگزاری رویدادهای آموزشی سراسری برای افزایش دانش پویش‌گران چاپ و کاهش هزینه‌های سربار، کارگاه آموزشی توسط اداره کل چاپ و نشر و اداره کل برنامه ریزی شده است. در این دوره  آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به مالیات نیاز بود که برای علاقمندان و هنرمندان و فرهیختگان چاپ استان فارس برگزار می‌شود.

خوش‌اقبال افزود: این کارگاه برای مدیران چاپخانه‌ها و واحدهای وابسته از سوی معاونت فرهنگی وزارت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز 29 آبان‌ماه جاری از ساعت 10 تا 12 در سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار خواهد شد. امید است بتوانیم با برگزاری کارگاه های دانش افزایی برای همه ی حوزه های مرتبط با چاپ و صنایع وابسته با همکاری علاقمندان و به ویژه اتحادیه چاپخانه داران استان فارس رنگی دیگرگونه به دنیای زیبای چاپ استان فارس بدهیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG