دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: دولت سیزدهم در راستای تسریع و تسهیل در صدور مجوزها، و همچنین بازرسی و نظارت برای به سرانجام رسیدن درخواست‌های صدور مجوز، بیشتر مجوزهای خود را بر بستر فضای مجازی صادر می‌کند.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - فرهنگ فارس -

قانعی ادامه داد: در همین راستا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با راه‌اندازی پنجره واحد خدمات وفا به نشانی sso.farhang.gov.ir و پیوستن به درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir بیشتر خدمات و مجوزهای خود را سامانه‌ای کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: بر دارندگان مجوز مؤسسات فرهنگی هنری تک‌ منظوره فرهنگی و چندمنظوره است که تا پایان مهرماه جاری نسبت به سامانه‌ای کردن پرونده خود با مراجعه به سامانه هیات رسیدگی به مراکز فرهنگی (maraakez.ir) اقدام کنند؛ در غیر اینصورت نه تنها از غیرفعال محسوب خواهند شد که از ارائه خدمات به آنان نیز خودداری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دارندگان مجوز مؤسسه و آموزشگاه‌ سینمایی نیز بایستی تا پایان آبانماه جاری با ورود به سامانه mojavezcinema.ir نسبت به سامانه‌ای کردن پروانه خود اقدام کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG