کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

امسال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، تلاش دارد تا به شکل جدی تر به این موضوع وارد شود.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - هفته نامه فرنامه شماره 6 مورخ 8 تیر 1398 -

کارگاه آشنایی با مبانی و چگونگی طرح های کتابخوانی برای شهرستان های نامزد پایتختی کتاب با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.

صابر سهرابی در این نشست گفت: یکی از کلان برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در چند سال اخیر بیشتر به آن پرداخته شده و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید ویژه ای روی آن دارند همین موضوع کتاب خوانی است.

سهرابی با اشاره به حضور فعال شهرهای استان فارس ادامه داد: در سال های پیش شهرهای اوز، صدرا و شیراز جزو پنج شهر برتر پایتختی کتاب شدند و در بخش روستاهای دوستدار کتاب نیز برخی از روستاهای فارس جزو ده روستای برتر این جشنواره بشوند که مایه افتخار برای فارس است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: امسال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، تلاش دارد تا به شکل جدی تر به این موضوع وارد شود و در همین راستا در نشست های شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان و گفتگو با مسئولان شهرستانی همچون فرماندار، امام جمعه و شهردار، همکاری، هماهنگی و حمایت آنان را جلب نماید.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس اضافه کرد: ترویج فرهنگ گفتگو و کتابخوانی به ویژه برای سنین کودک، نوجوان و جوان سبب خواهد شد تا جامعه آینده، جامعه ای پیشرفته و درخشان باشد. ترویج کتابخوانی برای این سنین همچنین باعث خواهد شد تا در بزرگسالی با مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی کمتری روبرو شوند.

سهرابی عنوان کرد: قطعاً برپایی این کارگاه‌ها در راستای برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی می‌تواند در قرار گرفتن در جمع شهرها و روستاهای دوستدار کتاب گامی مؤثر باشد.

وی ضمن قدردانی از نهاد کتابخانه های عمومی فارس، آموزش و پرورش و بهزیستی در همه استان خاطرنشان کرد: اگر شهری به عنوان یکی از شهرهای برتر پایتختی کتاب ایران و یا روستایی در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب انتخاب شود، کمک های مادی و معنوی بسیاری در زمینه کتاب و کتاب خوانی برای آن شهر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را کسب خواهد کرد.

در این کارگاه همچنین استاد جعفر توزنده جانی، و فرمهر منجزی به ارائه راهکارهایی برای ترویج کتابخوانی پرداختند.

این کارگاه روزهای دوشنبه سوم تیر ماه جاری و سه شنبه چهارم تیرماه جاری با حضور شرکت کنندگانی از ٢٩ شهرستان برگزار می شود.


کارگاه آشنایی با مبانی و چگونگی طرح های کتابخوانی برای شهرستان های نامزد پایتختی کتاب با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.



نظرات (۱)

۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۰:۳۷ معلمی از جنس اینده
سلام خیلی عالی بود موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG