دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۲۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

زبان و ادبیات لُری از مزیت های کم نظیر ممسنی است
عصر روز چهارشنبه سی ام تیرماه دیدار صمیمانه حمیدرضاقانعی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان ممسنی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ این شهرستان برگزار شد و بر استفاده از مزیت های بومی منطقه از قبیل زبان و ادبیات لُری تاکید کرد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۰۱ ، ۱۴:۱۷
محمدمهدی اسدزاده
توسعه آموزش انجمن های ادبی و هنری در دستور کار
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در سفر یک روزه خود به شهرستان های ممسنی و رستم ضمن بازدید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رستم دیداری نیز با دبیران انجمن های تخصصی فرهنگی و هنری این شهرستان داشت و بر توسعه آموزش ویژه انجمن های ادبی و هنری تاکید کرد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۱ ، ۱۸:۵۲
محمدمهدی اسدزاده
دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با فرماندار ممسنی
در دیدار فرماندار ممسنی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس مطرح شد: سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ یعنی کاهش آسیب های اجتماعی و استان فارس یک ظرفیت موثر فرهنگی با عقبه شعر و ادب و هنر است و این مسولیت را چندین برابر می‌کند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۵۲
محمدمهدی اسدزاده
دیدار با محمد محمودی نورآبادی نویسنده شاخص و برجسته انقلاب اسلامی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در سفر یک روزه خود به شهرستان زیبای ممسنی به دیدار محمد محمودی نورآبادی نویسنده شاخص انقلاب اسلامی از شهرستان ممسنی رفت.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۴۰
محمدمهدی اسدزاده
آغاز نخستین دوره جشنواره ادبی شهر صدرا شیراز
از آن جا که این جشنواره کشوری است، می‌توان با هم‌افزایی توانمندی‌ها و سرمایه‌های نهفته و آشکار فرهنگی و هنری استان فارس آن را در جایگاه افتخار و نشان فاخر ادبی و فرهنگی برای شهر صدرا و شیراز برگزار کرد و از آن بهره برد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۰۱ ، ۱۳:۴۷
محمدمهدی اسدزاده
صحبت یار: دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با پیشکسوت چاپخانه شیراز
حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس همراه با غلامرضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه، مهدی خداجو، کارشناس چاپ و سید علی‌اصغر محدث، مدیر روابط عمومی در راستای گرامی‌داشت روز چاپ و از رویدادهای صحبت یار، به دیدار علی‌اکبر امینی، پیشکسوت چاپ استان فارس و مدیر چاپ و جعبه‌سازی امینی شیراز رفتند و تلاش‌های وی را پاسداشت داشتند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۰۱ ، ۱۵:۱۴
محمدمهدی اسدزاده
سینمای توسعه یافته قادر به آسیب شناسی است/ تکریم اهالی سینما
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس که به مناسبت ایام و هفته روز ملی سینما با همراهی کارشناسان و مسئولان این عرصه به دیدار و تکریم تعدادی از قدیمی های این هنرصنعت همت گماشت، گفت: جامعه با اثرپذیری از الگوهای فیلم‌های سینمایی محبوب خود می‌تواند به باورپذیری مفاهیم عمیقی چون «امید»، «عشق»، «نوع دوستی» و «وطن پرستی» دست یابد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۰۱ ، ۱۲:۵۲
محمدمهدی اسدزاده
بازدید معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از آموزشگاه سینمایی دنیای آفتاب
سید رسول موسوی‌نژادیان، معاون امور هنری و سینمایی به همراه روح‌الله رنجبری، مدیرگروه امور سینمایی، حمیدرضا مؤمنی و سعیده قادری، کارشناسان امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در راستای بزرگداشت روز سینما، تلاش‌های دست‌اندرکاران آموزشگاه سینمایی دنیای آفتاب شیراز را پاس داشتند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۰۱ ، ۱۲:۲۹
محمدمهدی اسدزاده
روز سینما؛ بازدید معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از سینما سعدی شیراز
سید رسول موسوی‌نژادیان، معاون امور هنری و سینمایی به همراه روح‌الله رنجبری، مدیرگروه امور سینمایی، حمیدرضا مؤمنی و سعیده قادری، کارشناسان امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در راستای بزرگداشت روز سینما، تلاش‌های مهدیا علیزاده، نگین سلمان‌زاده و دیگر دست‌اندرکاران سینما سعدی شیراز را پاس داشتند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۴۳
محمدمهدی اسدزاده
تاکید بر دیدگاه مردم‌دارانه در برنامه های یادروز حافظ
دومین نشست برگزاری آیین‌های بزرگداشت یادروز حافظ، با حضور غلامرضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه و سید رسول موسوی‌نژادیان، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، کاووس حسن‌لی، مدیر بنیاد حافظ‌شناسی، محمد مرادی، نماینده رئیس دانشگاه شیراز، امیرحسین حکمت‌نیا، نماینده شهرداری شیراز و نماینده سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس در تالار گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۰۱ ، ۰۹:۴۱
محمدمهدی اسدزاده
آسیب‌شناسی دوره های پیشین جایزه کتاب سال/ برگزاری جامع تر دوره سوم
نشست هم‌اندیشی سومین دوره جایزه کتاب سال استان فارس، با حضور غلامرضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و برخی از چهره‌های شناخته شده فرهنگی، انتشارات و نویسندگان فارس در تالار گفتگو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به منظور برگزاری جامع تر دوره سوم انجام شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۰۱ ، ۰۹:۳۶
محمدمهدی اسدزاده
بازدید سرزده مدیرکل از مجتمع‌های فرهنگی و هنری خرامه، داریون و لپویی
حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به همراه محسن پرهیزگار، کارشناس حقوقی این اداره کل، به صورت سرزده از مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرهای خرامه، داریون و لپویی بازدید و با برخی از فرهنگ‌وران، هنرمندان و مسئولان شهری درباره این مجتمع‌ها و فعالیت‌های‌شان گفتگو کرد.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس (خبر) - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس (عکس) -

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۰۱ ، ۲۰:۴۰
محمدمهدی اسدزاده
برگزاری آزمون‌های مهارتی و ادواری در فارس
سومین آزمون عملی جامع و سی و هشتمین آزمون ادواری همزمان با سراسر کشور در استان فارس از دوم شهریور ماه تا هفتم شهریور ماه در شهرهای داراب، گله دار، نورآباد، خرم بید، لار و شیراز با شرکت ۱۷۸۲ نفر در رشته های گرافیک رایانه ای، موسیقی، تصویرسازی، چهره سازی و عکاسی دیجیتال برگزار شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۳۵
محمدمهدی اسدزاده
صفر؛ سومین رویداد ستاره‌های شهر؛ پاسداشت برادران شهید محب و بدرقه زوار اربعین حسینی (ع)
سومین رویداد ستاره‌های شهر با نام محبان حسین (ع)، در راستای پاسداشت برادران شهید مرتضی، محمد، محتبی و غلامحسین محب و همچنین آیین بدرقه زوار اربعین حسینی (ع)، در سالن سبز تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۰۱ ، ۲۲:۲۷
محمدمهدی اسدزاده
برگزاری آیین پایانی اربعین‌پژوهی ضیافت اندیشه با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
آیین پایانی اربعین‌پژوهی ضیافت اندیشه با سخنرانی سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و آیت‌الله لطف الله دژکام، امام جمعه شیراز، نماینده ولی‌فقیه در فارس و نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در دانشگاه شیراز برگزار شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۰۱ ، ۲۰:۲۳
محمدمهدی اسدزاده
نشست شورای مد و لباس فارس پذیرای دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
نشست شورای مد و لباس استان فارس با حضور سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، سجاد لطفی، دبیر کارگروه مد و لباس کشور و حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در تالار گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۰۱ ، ۱۳:۱۶
محمدمهدی اسدزاده
رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور میهمان ویژه شورای فرهنگ عمومی فارس
سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، میهمان ویژه نشست شورای فرهنگ عمومی استان فارس شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۱۳
محمدمهدی اسدزاده
گشایش بوم‌گردی چهارده معصوم فاروق
بوم‌گردی چهارده معصوم فاروق با حضور سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس در روستای گردشگری فاروق مرودشت، گشایش یافت.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۰۱ ، ۲۲:۳۱
محمدمهدی اسدزاده
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور میهمان شورای فرهنگ عمومی مرودشت
سید مجید امامی، دبیر شورا فرهنگ عمومی کشور به همراه حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس میهمان ویژه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت شدند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۰۱ ، ۲۰:۵۵
محمدمهدی اسدزاده
بازدید دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از نقش رستم
سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به همراه حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس از نقش رستم دیدن کرد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۰۱ ، ۲۰:۴۴
محمدمهدی اسدزاده
نشست دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با مسئولان دانشگاه شیراز
سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به همراه حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با رئیس و برخی از اساتید رشته‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شیراز به گفتگو نشست.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۰۱ ، ۱۲:۴۹
محمدمهدی اسدزاده
زیارت آرامگاه احمدی و محمدی نخستین برنامه دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در شیراز
سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور همراه با حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس با حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری، تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) دیدار و گفتگو کرد و در ادامه از نمایشگاه ایران نوشت نیز بازدید داشت.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس (خبر) - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ( گزارش تصویری از زیارت دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در آستان احمدی و محمدی (ع) ) - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ( گزارش تصویری از دیدار دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با تولیت آستان احمدی و محمدی (ع) ) - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ( گزارش تصویری بازدید دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نمایشگاه ایران نوشت )-

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۰۳
محمدمهدی اسدزاده
آغاز پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی فرهنگی و هنری سال 1401
در یکسال گذشته، 290 مجوز مستقل و 6 مجوز پشتیبان مشاغل خانگی در رسته‌های مختلف فرهنگی و هنری صادر شده است.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس -

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۵۹
محمدمهدی اسدزاده
نشست رسانه‌ای جشنواره تئاتر استان فارس
نشست رسانه‌ای جشنواره تئاتر استان فارس با حضور سید رسول موسوی‌نژادیان، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و احمد وامق، مدیرعامل مؤسسه انجمن هنرهای نمایشی استان فارس و دبیر اجرایی جشنواره تئاتر استان فارس، در تالار گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۰۱ ، ۲۰:۵۳
محمدمهدی اسدزاده
نشست رسانه‌ای جشنواره کشوری آواها و نواها
نشست رسانه‌ای جشنواره کشوری آواها و نواها با حضور سید رسول موسوی‌نژادیان، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، وحید نمازی، رئیس حوزه هنری استان فارس، مصطفی مشفقیان، معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و سعید کریمی، دبیر اجرایی این جشنواره مردمی، در تالار گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۴۸
محمدمهدی اسدزاده
پاسداشت تلاش‌های خبرنگاران برخی از رسانه‌ها
در آیینی، تلاش‌های خبرنگاران پایگاه‌های خبری تحلیلی، با حضور حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، پاس داشته شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۴۵
محمدمهدی اسدزاده
KJDYTVG