کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانش آموزان در حماسه سوسنگرد
وقتی رسیدیم شهید سرلشکر زهیرنژاد را دیدیم که با لباس ارتشی دارد نیرو هایش را از پل عبور میدهد. به ما هم گفتند شما هم بروید.
انتشار: ویژه نامه همایش سوسنگرد هفته نامه شهرسبز آذر 90 - شیرازه - دکتر شاهین محمدصادقی - غریو - کازرون نما - کازرون نما - شهرسبز -
۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۵۳
محمدمهدی اسدزاده
باغ سیب و به خانه زنیان

جمعه دو هفته پیش یعنی یازدهم شهریور ماه جاری، به دعوت دایی حسین (حاج عبدالحسین پیروان) برای تفریح به باغ یکی از کازرونی های ساکن شیراز در دهستان چرامکان ما بین دو روستای دهنو قلندری و سرمور و پیریعقوب از بخش ارژن شیراز رفتیم. 

انتشار: هفته نامه شهرسبز شماره 385 مورخ 16 شهریور 95 - 

۳ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۰۹
محمدمهدی اسدزاده
گل های آفتابگردان روز ششم شهریور امسال، وقتی برای کلاس قرآن و کتابخوانی به روستای سرمور از دهستان چرامکان از بخش ارژن از شهرستان شیراز رفتم، با بچه ها گشتی هم به اطراف زدیم. برخی از مزارع را لوبیا کاشته بودند. اطراف این مزارع را با گل های آفتابگردان حصار زده بودند.
۳ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۴۱
محمدمهدی اسدزاده
سفری با عطاهای فراموش نشدنی

به مناسبت 20 شهریور ماه، سالگرد شهادت شهید محراب آیت الله سید اسدالله مدنی، به سراغ سردار حاج محمود فیروزی از یاران نزدیک شهید مدنی در نورآباد ممسنی رفتیم.

انتشار: هفته نامه شهرسبز شماره 237 مورخ 19 شهریور ماه 92- سایت خبری تحلیلی نگاه فارس - سایت کلام فارس - سایت خبری تحلیلی سلمان فارسی - کازرون خبر - شیرازه - دانا- حرف تو - عصر فارس - روزنامه همشهری 20 شهریور 1397 - هفته نامه شهرسبز - پیام‌خبر -

۱ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۲۲
محمدمهدی اسدزاده
امام موسی صدر و اقتصاد مقاومتی

امام موسی صدر اقتصاد مقاومتی را برای مردم لبنان اینگونه تعریف کرد: کمک به محرومین تنها از راه تشکل، اشتغالزایی با کمترین هزینه اولیه، عزت نفس، استفاده از تولیدات داخلی و ...

انتشار: هفته نامه شهرسبز شماره 384 مورخ 9 شهریور 95- کازرون خبر - شهرسبز -

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۳۷
محمدمهدی اسدزاده
عامل به علم

ایشان تبعید شدند به نورآباد. شب به ما زنگ زدند که یکی از علمای بزرگ تبعید شده است برسید به ایشان.اولین دیدار ما دو سه روز از تبعیدشان می­ گذشت که خبردار شدیم. تا آن زمان حتی اسم ایشان را هم نشنیده بدویم.

انتشار: هفته نامه شهرسبز شماره 192 مورخ 20شهریور1391- سایت خبری تحلیلی کازرون نماسایت خبری تحلیلی سلمان فارسی - عصر فارس -

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۱۱
محمدمهدی اسدزاده
لاجوردی ادامه رجایی در مبارزه با نفاق

اما در بین نیروهای انقلابی، برخی از افراد بودند که در مبارزه با سازمان نفاق، از سایرین پیشی گرفته بودند. شهیدانی چون آیتا... ربانی شیرازی، شهید رجایی، شهید لاجوردی، شهید مطهری و شهید مفتح از جمله کسانی بودند که با تیزبینی باورنکردنی به جنگ با التقاطیون رفتند.

انتشار: هفته نامه شهرسبز شماره 384 مورخ 2 شهریور95-

۳ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۵۷
محمدمهدی اسدزاده
KJDYTVG