کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

گروه قرآنی خانه فرهنگ نیز به مهندس محمدمهدی اسدزاده رای داد تا یک سال فعالیت های قرآنی این خانه فرهنگ را برعهده داشته باشد. 

انتشار: خانه فرهنگ شهر خانه زنیان- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس

در پی برگزاری انتخابات گروه های هنری ادبی خانه فرهنگ شهر خانه زنیان، نتایج این انتخابات مشخص شد.

محمدمهدی اسدزاده، سرپرست خانه فرهنگ شهر خانه زنیان گفت: روز شنبه سوم بهمن ماه، با حضور هنرمندان بخش ارژن، اولین دوره انتخابات گروه های هنری ادبی بین هنرمندان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این انتخابات بیژن چرامکانی به عنوان مسئول گروه ادبی خانه فرهنگ شهر خانه زنیان انتخاب شد. بیژن چرامکانی در طول یک سال گذشته نیز این مسئولیت را بر عهده داشت. وی از شاعران خوش نامی است که بیشتر اشعارش را به زبان فارسی و طنز می گوید.

اسدزاده افزود: فضل الله یعقوبی نیز به عنوان مسئول گروه موسیقی این خانه فرهنگ انتخاب گردید. یعقوبی که جوان ترین مسئول گروه های هنری ادبی خانه فرهنگ است از سال گذشته فعالیت های خود را در خانه فرهنگ آغاز کرده است. یعقوبی، نوازنده سه تار می باشد که در طول یک سال گذشته توانسته است با گردآوری جوانان و نوجوانان منطقه، گروه موسیقی جیران را زیر نظر خانه فرهنگ شهر خانه زنیان تشکیل دهد. این گروه موسیقی علاوه بر اجراهای خوبی به زبان ترکی در این خانه فرهنگ، در شهر شیراز نیز اجراهایی داشته است. این گروه هم اکنون در حال آماده سازی خود برای حضور در جشنواره فجر قشقایی می باشد که قرار است بیست و سوم بهمن ماه در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار گردد.

سرپرست خانه فرهنگ شهر خانه زنیان خاطر نشان نمود: مسئولیت گروه هنرهای تجمسی نیز به نرگس شکری رسید. نرگس شکری پیشکسوت هنرهای تجمسی و صنایع دستی منطقه، اما روز سه شنبه ششم بهمن ماه، انصراف خود را اعلام کرد تا مسئولیت این گروه به نفر دوم یعنی حسن زارعی برسد. حسن زارعی استاد نقاشی است. زارعی همچنین نایب رئیس انجمن هنرهای تجمسی شهرستان خرامه نیز می باشد. وی حدود یک دهه است که به کار تدریس نقاشی در شهرستان های گراش و خرامه و در سال های اخیر نیز در منطقه ارژن مشغول است. زارعی هم اکنون در اکثر روستاهای بخش ارژن مشغول تدریس نقاشی می باشد.

این مسئول اضافه کرد:  گروه قرآنی خانه فرهنگ نیز به مهندس محمدمهدی اسدزاده رای داد تا یک سال فعالیت های قرآنی این خانه فرهنگ را برعهده داشته باشد. محمدمهدی اسدزاده که آموزش های قرآنی خود را در دارالقرآن مرکزی شهرستان کازرون در سال های دهه هفتاد گذرانده است، در دهه هشتاد به عنوان مربی خیمه های معرفت در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کازرون به تدریس قرآن مشغول بود. وی در طول یک سال گذشته کلاس های قرآن را در خانه فرهنگ شهر خانه زنیان برگزار نموده است.

در پایان باید اضافه کرد که گروه هنرهای نمایشی هنوز انتخابات خود را انجام نداده است.


نظرات (۲)

سلام
تبریک میگم آقای مهندس
ایشالله در پناه کلام الله مجید موفق و سربلند و پیروز باشید.
چه عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG