کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

شهید چمران؛ سردار راستین اندیشکده علی(ع)

اندیشکده چمران، رزمگاه حادثه است و هنرستان عشق‌بازی درویش‌گونه‌های علی‌وارش، در کوه‌ها و دشت‌ها و بیابان‌ها، از دانشگاه تهران تا بلندی‌های کالیفرنیا، از صحرای سینا تا صور و از کوه‌های پاوه تا دشت دهلاویه که خونین‌گاه رقص مستانه شهادت وی است، او را می‌ببینند.

انتشار: ایکنا - پیام‌خبر - پویش‌خبر - اقطاع‌نیوز - ایران‌ریپورتس - سازمان بسیج اساتید کشور - نودان‌انلاین - روزنامه طلوع شماره 2821 مورخ 2 تیر 1399 صفحه 5 - شهرسبز - شیرازه - گیتی‌آنلاین - شیرازه -راستین‌آنلاین - گزارش‌خبر - کلمه‌نیوز - حافظ‌خبر - فرهنگ فارس - ایران‌ریپورتس - گنجینه‌نیوز - روزنامه سبحان شماره 5747 مورخ 1 تیر 1401 صفحه 8 - نقش اقتصاد آنلاین - روزنامه نقش اقتصاد شماره 1304 مورخ 1 تیر 1401 صفحه 7 - پرتوجنوب -

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۹ ، ۰۸:۳۷
محمدمهدی اسدزاده
شریعتی! پرچمی از پرچم های انقلاب (ویراست دوم)

آن چه بنده در کتاب‌های دکتر شریعتی دیدم، دیدگاه‌های متفاوتی بود از جریان‌های فکری متفاوتی که دکتر در برهه‌های زمانی مختلف با آن‌ها در ارتباط بود. وی از هر جریان دیدگاهی را پسندیده و دیدگاه خود را بیان می‌کرد.

انتشار: پیام‌خبر - پویش‌خبر -شهرسبز - فرهنگ و هنر - حافظ‌خبر - گزارش‌خبر - شیرازنوین - کلمه‌نیوز - گیتی‌آنلاین - گنجینه‌نیوز -

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۹ ، ۲۳:۵۷
محمدمهدی اسدزاده
تدوین گزارش خسارت کرونا به کسب‌وکارهای فرهنگی و هنری فارس
سهرابی درخواست کرد تا انجمن‌ها، مؤسسات، فرهنگ‌وران و هنرمندان، برنامه‌های خود را در فضای مجازی ادامه دهند و با ارائه برنامه‌ها و پیشنهادهای خود به این اداره کل، از پشتیبانی و حمایت در راستای هرچه بهتر انجام دادن برنامه‌ها، برخوردار شوند.
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۱۲
محمدمهدی اسدزاده
پیوستن سازمان انتقال خون به گروه مروجان کتاب‌خوانی
امید داریم که نهم مرداد، روز جهانی انتقال خون، نخستین پایگاه کتاب‌خوانی در مراکز اهدای خون فارس را با همکاری سازمان انتقال خون همراه با تقدیر از برخی فعالان کتاب و کتاب‌خوانی که بیشترین میزان اهدای خون در فارس را داشته‌اند، راه‌اندازی گردد.
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۵
محمدمهدی اسدزاده
هم‌افزایی برای تدوین نقشه مهندسی فرهنگی فارس
مسائل و مشکلات مطرح‌شده در مورد محدودیت‌های فعالیت‌های فرهنگی را درک می‌کنیم اما باید راهکاری برای آن اندیشید، شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری شیراز در حوزه فرهنگی و هنری بودجه شایان توجهی دارد که بر اساس آن باید پروژه‌های فرهنگی مشترکی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تعریف شود.
 
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۱۵
محمدمهدی اسدزاده
چاپخانه‌ها به فضای مجازی ورود کنند
چاپخانه‌ها به ویژه چاپخانه دنیا، که در عرصه مطبوعاتی و کتاب کار می‌کنند، در کنار چاپخانه خود، کتابخانه‌ای را نیز از کتاب‌ها و نشریاتی که چاپ می‌کنند داشته باشند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۰۹
محمدمهدی اسدزاده
درگذشت سید علی‌اکبر موسوی
در این سال‌های پایانی، وی در امور ایثارگران و امور شهرستان این اداره کل خدمات قابل توجهی داشت که در تاریخ فرهنگ فارس ثبت خواهد بود.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۲۸
محمدمهدی اسدزاده
آیین سالگرد امام خمینی (ره) در مسجد وکیل شیراز
در پایان آیین سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره)، نعنایت‌الله رحیمی، استانداری فارس و برخی از مسئولان و مردم به بازدید از نمایشگاه یادمان امام خمینی(ره) پرداختند.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام‌خبر - شهرسبز - روزنامه تماشا شماره 2103 مورخ 17 خرداد 1399 صفحه 2 -
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۴۶
محمدمهدی اسدزاده
قیام ۱۵ خرداد جنبشی فرهنگی بود
سهرابی با اشاره به برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به مناسبت ایام ارتحال امام (ره) و نیمه خرداد، گفت: اهمیت گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت سالروز ۱۵ خرداد بر کسی پوشیده نیست.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - شبستان - قلم‌نا - شیرازبزرگ - مهر - ایرنا - روزنامه تماشا شماره 2103 مورخ 17 خرداد 1399 صفحه 3 - روزنامه شیرازنوین شماره 995 مورخ 17 خرداد 1399 صفحه 5 -

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۳۰
محمدمهدی اسدزاده
گام بلند فارس برای کسب عنوان جهانی پایتخت کتاب
یکی از اقداماتی که پس از انتخاب شیراز به عنوان پایتخت کتاب ایران از سوی ما آغاز شد، افزایش سخت‌افزاری حوزه کتاب در فارس بود که از آن می‌توان به ساخت کتابخانه مرکزی فارس و انتخاب زمین نام برد که مراحل ساخت آن نیز در دست اقدام است.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس -روزنامه شیرازنوین شماره 995 مورخ 17 خرداد 1399 صفحه 5 - روزنامه نیم‌نگاه شماره 6422 مورخ 17 خرداد 1399 صفحه 3 -

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۲۴
محمدمهدی اسدزاده
KJDYTVG