دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۲۸

درگذشت سید علی‌اکبر موسوی

در این سال‌های پایانی، وی در امور ایثارگران و امور شهرستان این اداره کل خدمات قابل توجهی داشت که در تاریخ فرهنگ فارس ثبت خواهد بود.

در پی درگذشت سید علی‌اکبر موسوی، مدیرگروه امور اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس صابر سهرابی، مدیرکل این اداره گفت: مرحوم سید علی‌اکبر موسوی، از جانبازان و یادگارن دوران دفاع مقدس بود، که در سال‌های پس از جنگ، در عرصه فرهنگی مبارزه کرد و فعالیت‌های فرهنگی وی در استان فارس به ویژه در شهرستان لامرد و اداره کل بر کسی پوشیده نیست.

سهرابی ادامه داد: فقدان این عزیز از دست رفته بر ما و همه فرهنگ‌وران و هنرمندان به ویژه در شهرستان لامرد، ضایعه‌ای بس ناگوار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان داشت: در این سال‌های پایانی، وی در امور ایثارگران و امور شهرستان این اداره کل خدمات قابل توجهی داشت که در  تاریخ فرهنگ فارس ثبت خواهد بود.

گفتنی است مرحوم سید علی‌اکبر موسوی، از جانبازان دوران دفاع مقدس بود که پس از پایان دوران دفاع مقدس به عرصه فرهنگی وارد شد و سال‌ها ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد و فیروزآباد را بر دوش داشت. همچنین معاونت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیراز، مدیر مجموعه فرهنگی هنری حافظ، کارشناس مسئول امور مراکز و انجمن‌های فرهنگی، هنری و ادبی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در امور ایثارگران، مشاور مدیرکل و مسئول امور شهرستان‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و رئیس گروه امور اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس را در کارنامه خود داشت.

سید علی‌اکبر موسوی در خانواده‌ای مذهبی و از سادات قابل احترام در شهرستان مهر زاده شد. او مردی فهیم و علیم بود و از دانش‌های معنوی در روابط دوستانه خود با همکاران بهره‌مند. او همکاری سلیم و صدیق و یادگاری از روزهای مهرورزی و شرافت بود و مانند برادری صمیمی برای همه‌ی همکاران در روزهای سخت محسوب می‌شد. نام نیک او که از سلاله‌ی جدش منشعب می‌شد در ذهن و خاطر ما و بر صفحه روزگار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس همیشه خواهد درخشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG