دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
در دیدار فرماندار ممسنی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس مطرح شد: سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ یعنی کاهش آسیب های اجتماعی و استان فارس یک ظرفیت موثر فرهنگی با عقبه شعر و ادب و هنر است و این مسولیت را چندین برابر می‌کند.

حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به همراه غلامرضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه این اداره کل و وحید شاسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نورآبادممسنی با عبدالکریم انصاری، فرماندار شهرستان نورآباد ممسنی دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان ممسنی در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه، امیدواریم مسوولیت خطیری که با ما داده اند در راه خدمت به مردم به درستی سپری کنیم، گفت: فرهنگ بستر و سنگ بنای دیگر مسائل است اگر به مسائل فرهنگی اهمیت کمتری بدهیم در جاهای دیگر قطعا شکست می خوریم. ما لرها می گوییم خداوند بارش برف را بر کوهی می بارد که سنگینی آن را بتواند تحمل کند. استان فارس یک استان فرهنگی با عقبه شعر و ادب و هنر است و این مسولیت ما را چندین برابر می‌کند و ما باید فرهنگ اسلامی ایرانی را ارج نهیم.
عبد الکریم انصاری افزود: هرجا دیدید که مراکز دادگاه ها و زندان ها و… بیش از شاخص های فرهنگی بود، باید احساس خطر کرد.

ما حاضریم همچون یک سرباز در راستای اهداف نطام در حوزه فرهنگ که سنگ بنا دیگر ماموریت های ماست تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه انتطار داریم فرهنگ و ارشاد شهرستان به سوی کارهای پزوهشی برود و در حوزه فرهنگ هم خیلی جای کار داریم، گفت: اگر ما بتوانیم فرهنگ ‌را تقویت کنیم و غنا ببخشیم آنگاه با یاری مدیران و اهالی فرهنگ در جهت تقویت فرهنگ دینی اسلامی و ایرانی گام های موثری برداشته خواهد شد.

انصاری خطاب به مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس با اشاره به اینکه انتظار می رود در حوزه فرهنگی دست ما را بگیرید تا هم هنر و هم فرهنگ و هم رسانه بیش از پیش در میدان باشند.

امروز جنگ نرمی توسط دشمن وارد خانواده ها شده و بسیاری از آسیب های اجتماعی برآمده از جنگ نرم دشمن است. دشمن به بهانه امنیت وارد منطقه می شوند و گرفتاری درست می کنند.

تولید و تقویت محتوای انقلابی از ضرورت های تحول فرهنگی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه در حوزه محتوای انقلابی باید همه با هم همکاری کنیم، اظهار داشت: فرهنگ همواره از اولویت های گریز ناپذیر انقلاب اسلامی بوده است.

بن‌مایه اصلی آرمان های انقلاب فرهنگ بوده است.
دولتمردان کنونی به خوبی متوجه هستند که سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ منجر به کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

حمید رضا قانعی با اشاره به اینکه در دوره جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه ویژه ای به شهرستان ها داشته ایم و الحمدلله بازخوردهای خوب و چشمگیری داشته ایم و این امر نوید بخش آینده ای درخشان خواهد بود.

قانعی با اشاره به تدوین نقشه مهندسی فرهنگی فارس در شورای فرهنگ عمومی استان افزود، شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها نقش بسیار جدی در جهت دادن به فعالیت های فرهنگی خواهد داشت.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان ادامه داد: در میان اصحاب فرهنگ و هنر ‌شهرستان ممسنی استعدادهای ویژه ای داریم که در بخش های مختلف فرهنگی و هنری در سطح ملی نقش آفرین بوده اند و اگر اندکی برای تقویت زیرساخت های فرهنگی شهرستان تلاش کنیم، حتما در آینده ای نزدیک نتایج درخشانی خواهد داشت.

فرماندار محترم شهرستان ممسنی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این دیدار از زحمات آقای سعید محمودی ریاست قبلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ممسنی قدردانی نموده و برای آقای دکتر شاه‌حسینی ریاست فعلی اداره این شهرستان آرزوی موفقیت نمودند.

سفر یک روزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به ممسنی/ دیدار با فرماندار ممسنی/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

سفر یک روزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به ممسنی/ دیدار با فرماندار ممسنی/ حمیدرضا قانعی/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

سفر یک روزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به ممسنی/ دیدار با فرماندار ممسنی/ عبدالکریم انصاری/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

سفر یک روزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به ممسنی/ دیدار با فرماندار ممسنی/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

سفر یک روزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به ممسنی/ دیدار با فرماندار ممسنی/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

سفر یک روزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به ممسنی/ دیدار با فرماندار ممسنی/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

سفر یک روزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به ممسنی/ طبیعت پاییزی ممسنی/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 
سفر یک روزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به ممسنی/ طبیعت پاییزی ممسنی/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG