کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۵۸

کازرون، تفکیک یا ماندگاری؟

در همین راستا صبح روز پنجشنبه در حالی فرماندار جدید کازرون پست فرمانداری را تحویل گرفت که مردم کازرون پشت درب فرمانداری اجتماع اعتراض آمیزی را به صورت خودجوش و خارج از هر جریان سیاسی، صورت دادند. عصر پنجشنبه نیز در حاشیه بازی هندبال تیم شهرداری کازرون، عدهای از تماشاچیان به این کار اعتراض کردند.
انتشار: هفته نامه شهرسبز شماره 453 مورخ 22 اسفند 1396- عصر فارس - کازرون خبر -
مطالب مرتبط: همبستگی علیه تجزیه کازرون - گزارش درگیری اردیبهشت 97 کازرون -

وعده دادید زمینه دیدار نمایندگانی از مردم این شهر با استاندار را فراهم شود، هم اکنون مردم منتظرند که برای یکی دو روز آینده، این فرصت دراختیارشان قرار گیرد.

سید احمد احمدی زاده، مدیرکل امنیتی انتظامی فارس در حاشیه مراسم معارفه ابراهیم استوارمیمندی در جمع مردم معترض کازرون، وعده داد زمینه دیدار نمایندگانی از مردم این شهر با استاندار را فراهم کند.

هم اکنون مردم منتظرند که برای یکی دو روز آینده، این فرصت دراختیارشان قرار گیرد.

در همین راستا، ضروری است، احمدی زاده با صداقت عمل نماید تا در در موارد دیگر مردم به او و سایر مدیران دولتی اعتماد نمایند.

در ضمن اقدام سریع و عاجل در این زمینه نیاز مردم است که امید می رود با سیاسی کاری، این دیدار به یک زمان سوخته موکول نگردد.

لازم به ذکر است که در پی اخباری مبنی بر پیگیری جدی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی جهت ایجاد شهرستان چنارکوه، و پخش تصاویری در این جهت، بار دیگر پس از چند ماه، مردم کازرون و برخی روستاهای بخش مرکزی، نودان و چنارشاهیجان به واکنش پرداختند.

در همین راستا صبح روز پنجشنبه در حالی فرماندار جدید کازرون پست فرمانداری را تحویل گرفت که مردم کازرون پشت درب فرمانداری اجتماع اعتراض آمیزی را به صورت خودجوش و خارج از هر جریان سیاسی، صورت دادند. عصر پنجشنبه نیز در حاشیه بازی هندبال تیم شهرداری کازرون، عدهای از تماشاچیان به این کار اعتراض کردند.

نامه شورای شهر کازرون به ریاست جمهوری و نامه دهیاریها و شورای اسلامی روستاها نیز به استاندار فارس ادامه این حرکت بود که همگی خواستار فرماندار ویژه شدن کازرون بودند و حرکتهایی در جهت جدایی بخش هایی از کازرون را باعث ایجاد تنش و التهاب می دانستند.

دهیاری روستای پنج محل، دهیاری روستای شهید باهنر، دهیاری روستای دهنو انقلاب، دهیاری روستای تنگ چوگان علیا، دهیاری روستای شیخی، دهیاری روستای کرونی، دهیاری روستای سلطان آبادو ... در نامه خود به استاندار فارس نوشته اند: با توجه به پیگیریهای شبانهروزی نماینده محترم شهرستان کازرون برای جداسازی بخشهای تاریخی و جنگلهای دشت برم و سایر بخش ها و الحاق آن بخشها به شهر قائمیه، اینجانبان مخالفت قاطع خود را با الحاق به بخش قائمیه اعلام نموده و خواستار باقی ماندن در بخش مرکزی میباشیم. لازم به ذکر است تلاشهای نماینده سبب از دست رفتن فرصت فرمانداری ویژه کازرون خواهد شد و تبعات نارضیاتی مردمی متوجه شخص استاندار، فرماندار و نماینده کازورن خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG