دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

در راستای هفته کتاب و کتابخوانی،برنامه نوجوانانه با کتاب، با حضور فریبا کریمی در سالن غزل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.

انتشار: فرهنگ فارس -

در شام‌گاه 29 آبان‌ماه 1402، سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، پذیرای نشستی دیگر با نام نوجوانانه با کتاب که کتاب پیغام فوری برای شازده کوچولو را معرفی می‌کرد.
فریبا کریمی،دبیر انجمن ادبی زیر گنبد کبود و  نویسنده کتاب پیغام فوری برای شازده کوچولو، در این نشست گفت: گمان می‌کنم مهم‌ترین جایی گه باید به آن پرداخت مدرسه و آموزش و پرورش است؛ باید ارتباطی بین نهادهای متولی همچون فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه‌های عمومی با آموزش و پرورش برقرار شود و نویسندگان به مدارس راه یابند.
کریمی کتاب پیغام فوری برای شازده کوچولو را با نگرش جدی به محیط‌ زیست برای کودکان و نوجوانان دانست و ادامه داد: باید محیط‌ زیست یک دغدغه همگانی شود.
وی درباره کتاب‌های منتشر شده از خود نیز بیان داشت: به دو چرایی کتاب‌های کودک را رنگی چاپ نمی‌کنم؛ یکی اینکه قیمت آن پایین باشد تا همگان بتوانند آن را بخرند و دوم این‌که کودکان و نوجوانان بتوانند تصاویر آن را رنگ کنند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG