دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

در راستای سی و یکمین دوره هفته کتاب ،آیین رونمایی، نقد و بررسی از کتاب رهبری آموزشی به کوشش انتشارات نوید و با حضور غلامرضا خوش اقبال ،معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ،نیره محمدی ، مدیر گروه فرهنگی این اداره کل و جمعی از فرهنگ وران و ادب دوستان در سالن غزل برگزار شد.

انتشار: فرهنگ فارس -

آیین رونمایی، نقد و بررسی کتاب رهبری آموزشی در سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به کوشش انتشارات نوید شیراز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.
داریوش نویدگویی، مدیر انتشارات نوید شیراز در این آیین گفت: کتاب رهبری آموزشی از منابع بسیار ارزشمندی است که برای مدیران در هر پست و مسئولیتی می‌تواند باشد.
سیامک سامانی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و هیات تحریریه در فصلنامه خانواده پژوهی و هیات تحریریه در نشریه دستاوردهای روانشناسی بالینی و هیات تحریریه در مجله مطالعات روان شناسی صنعتی و سازمانی نیز در این نشست گفت: کتاب‌خوانی مردم هر سرزمینی رخدادهای اجتماعی آنان را رقم خواهد زد؛ چراکه آگاهی و ناآگاهی، رستن‌گاه رخدادهاست.
وی نگارش این کتاب به صورت همکاری گروهی را از ویژگی برجسته آن دانست و افزود: مسئله رهبری و مدیریت وابسته به فرهنگ است و بسته به فرهنگ سبک رهبری و مدیریت دیگرگون خواهد بود.
این استاد دانشگاه، درون‌مایه کتاب را دانشگاهی و تکنیکال خواند که نبود آن به شدت احساس می‌شد و ادامه داد: ترجمه کردن کتاب در دانشگاه امتیاز ندارد و تنها زحمت است و وارستگی می‌خواهد. اکنون نیازمند نهضت ترجمه تازه‌ای هستیم چراکه در برخی علوم متوقف شده‌ایم. ترجمه ما را وابسته نمی‌کند و نباید از این ترسید که فرهنگ ما را وابسته می‌کند.
عبدالمحمد طاهری از بازگردان‌های کتاب نیز در این آیین گفت: استان فارس مرکز ثقل دو تمدن است؛ و نباید تمدن ایرانی را 1500 یا 2500 سال دانست که تمدن ایرانی دست‌کم 7 هزار ساله است.
طاهری، رهبران را پیامبرگونه‌هایی تأثیرگزار را دارای دو ویژگی هوش ذاتی و هوش هیجانی دانست و افزود: جهان هزاره سوم، رهبران را به سوی نوآوری و خلاقیت به پیش می‌برد.
عبدالمحمد طاهری، نویسندگی را از کودکی و خوانش نهج‌البلاغه آغاز کرد. وی که پیشه معلمی را برگزیده بود، نخستین مدیرکل دانش‌آموخته دکترا در استان فارس است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG