دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
در ششمین روز از هفته کتاب‌ جمهوری اسلامی‌ ایران، آیین رونمایی، نقد و بررسی از کتاب "ایران خاستگاه نژاد آریایی(از ایلام تا ماد)، نوشته سروش اتابک‌زاده که انتشارات نوید شیراز آن را منتشر و به چاپ رسانیده است، برگزار شد.

در ششمین روز از هفته کتاب‌ جمهوری اسلامی‌ ایران، سالن غزل تالارحافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس پذیرای آیین رونمایی، نقد و بررسی کتاب “ایران خاستگاه نژاد آریایی(از ایلام تا ماد)، نوشته سروش اتابک‌زاده که انتشارات نوید شیراز آن را منتشر کرده است، بود.

داریوش نویدگویی، نهمین دارنده نشان مفاخر استان فارس و مدیرمسئول انتشارات نوید شیراز در این آیین گفت: زنده‌یاد استاد سروش اتابک‌زاده همیشه دنبال منابعی بود تا تاریخ این سرزمین را به نگارش درآورد و غیر از سه کتابی که از وی تا کنون منتشر شده، آثار قلمی بسیار دیگری نیز دارد که امانتی برای همه مردم ایران است؛ بر خانواده وی و همه ماست تا آن آثار را منتشر کنیم.
نهمین دارنده نشان مفاخر استان فارس افزود: دریع می‌خورم که بزرگانی با آثار بسیار ارزشمندی بودند و پس از مرگ‌شان آثارشان چاپ نشد و از بین رفت.
اکبر اسکندری، از نویسندگان برجسته ارسنجان نیز در این آیین گفت: کمتر انتشاراتی را در ایران می‌شناسیم که همچون انتشارات نوید شیراز، بیش از هزار کتاب را به زیر چاپ برده است.
اسکندری با اشاره به پیشینه شهرستان دشتستان، درون‌مایه این کتاب را پیشینه‌شناسی ایران از آغاز دانست و افزود: اکتشافات و اختراعات ایرانیان از پژوهش‌های این کتاب است.
این نویسنده برجسته ارسنجان ادامه داد: اتابک‌زاده در این کتاب بر آن باور است که آریایی‌ها از ایران به دیگر جاهای جهان رفتند.
لیلا اتابک‌زاده، فرند سروش اتابک‌زاده نیز در این آیین گفت: سروش اتابک‌زاده در این کتاب، نژاد آریایی را به چالش کشیده است.
گفتنی است زنده‌یاد سروش اتابک‌زاده زاده ١٣٢۴ در شهرستان دشتستان، نویسنده، روزنامه‌نگار و پژوهش‌گری بود که ۲۰ اسفندماه سال ١٣٩٧ در شیراز درگذشت.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG