دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نمایش«فنجان در طوفان چای» به کارگردانی مرتضی مرتضوی‌راد از قم بر پایه نمایش‌های آیینی ایرانی ساخته شده و در آن از تکنیک‌های تئاتر مدرن هم استفاده شده است و در روز اول بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور، چراغ صحنه را برای رقابت هنرمندان تئاتر روشن کرد.

قصه نمایش «فنجان در طوفان چای» رویدادهای کودتای ۲۸ مرداد را روایت می کند. نمایش در بستر تاریخ است اما تاریخ را روایت نمی‌کند و قصه متفاوتی اجرا می شود. قصه سراسر ایرانی نمایش و حضور شخصیت یاقوت و تحلیل‌ها و معنابخشی اثر، شیوه اجرایی را به سمت استفاده از المان‌های نمایش ایرانی سوق داده است.

این نمایش در روز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه و به عنوان اولین اجرا در این جشنواره به روی صحنه رفت.

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور، روز پنجشنبه ۲۲ تا روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه به میزبانی شیراز برگزار شد و گروه‏‌های نمایشی از استان‏‌های اصفهان، کرمان، قم، سیستان بلوچستان، بوشهر، مازندران، یزد در این جشنواره به رقابت می‌پردازند.
نمایش‌ «فنجان در طوفان چای» به کارگردانی مرتضی مرتضوی‌راد از قم ساعت ۱۱ روز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه در تالار استاد لایق شیراز اجرا شود.

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور از روز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه تا روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه به میزبانی شیراز برگزار می شود و گروه‏‌های نمایشی از استان‏‌های اصفهان، کرمان، قم، سیستان بلوچستان، بوشهر، مازندران، یزد در این جشنواره به رقابت می‌پردازند.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG