دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به این که پس از دو سال، بار دیگر رویدادهای فرهنگی و هنری از سر گرفته شده است، گفت: در دو سال گذشته با همه‌گیری بیماری کرونا، بسیاری از رویدادهای فرهنگی و هنری به ویژه هنرهای موسیقایی و نمایشی، دچار رکود و ایستایی شدند. این ایستایی و رکود، هنرمندانی را که از اجرای برنامه‌های هنری کسب درآمد می‌کردند با مشکلات زیادی مواجه کرد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - فرهنگ و هنر - سیناپرس - شبستان - مهر - قدیری‌نیوز - خبرنیوز - برنا - ایرنا - روزنامه تماشا - روزنامه عصرمردم شماره 7505 مورخ 30 خرداد 1401 صفحه 12 - روزنامه تماشا شماره 2677 مورخ 30 خرداد 1401 صفحه 3 - روزنامه افسانه شماره 4741 مورخ 30 خرداد 1401 صفحه 9 - روزنامه خبرجنوب شماره 12120 مورخ 30 خرداد 1401 صفحه 6 - روزنامه شیراز نوین شماره 1575 مورخ 31 خرداد 1401 صفحه 5 -

در دو ماه گذشته، با کم شدن همه‌گیری بیماری کرونا و واکسینه شدن مردم، بار دیگر برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری همچون نمایش، کنسرت و... از سر گرفته شد.

سید رسول موسوی نژادیان، ادامه داد:  اجرای رویدادهای فرهنگی هنری در راستای توجه به سبد فرهنگی مردم و ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی صورت می‌گیرد. اما متأسفانه برخی از سودجویان را بر آن داشته تا با خرید بلیت‌های این رویدادها و فروش آن با بهای چند برابری در فضای مجازی و سامانه‌هایی همچون دیوار، برای خود درآمدزایی کنند. این در حالی است که بلیت‌ها با شماره ملی در سامانه‌های رسمی و قانونی به فروش رسیده و برگزارکنندگان از ورود کسانی که بلیت جعلی یا با کد ملی دیگری داشته باشند، جلوگیری خواهند کرد. لذا همراه داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به تالار الزامی است.

از شهروندان و هنردوستان عزیز تقاضا داریم تحت هیچ شرایطی نسبت به خرید بلیط از سامانه‌ها غیرمرتبط و افراد ناشناس اقدام نفرمایند.

نظرات (۱)

۳۰ خرداد ۰۱ ، ۰۸:۳۸ کاوه توفیقی

بابت اطلاع رسانی درست شما متشکرم.

لطفاً از وبلاگ من هم بازدید نمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG