دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
در روز پایانی هفته ارتباطات و روابط عمومی، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، تلاش‌های همکاران روابط عمومی 1400 این اداره و شهرستان‌ها پاس داشته شد.
پاسداشت روابط عمومی های برتر فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

حمیدرضا قانعی، در این آیین با اشاره به سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر، آن را رویدادی ماندگار در تاریخ ایران دانست و گفت: امروز، نیروهای جوان متخصص و متعهد بایستی با بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان، راه بالندگی، پیشرفت و آبادانی را بپیمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: امروزه جهان به سوی رسانه‌های محلی و بومی گام برمی‌دارد و ما نیز چاره‌ای نداریم مگر این که آن را باور کنیم و می‌دانیم که این رویکرد، در کنار خوبی‌هایش، شاید آسیب‌هایی را نیز به دنبال داشته باشد.

وی شبکه‌سازی برای آگاهی‌بخشی، فرهنگ‌سازی و بالندگی هنری، ادبی، فرهنگی و دینی را از نیازهای امروز در فضای مجازی دانست و ادامه داد: در راستای ساده‌سازی و پیشرفت خبری و تولید محتوا، بر آنیم تا هر چه زودتر زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

گفتنی است در این آیین با پاس‌داشت تلاش‌های غلامرضا خوش‌اقبال، مدیر پیشین روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مهدی امیدبخش، به عنوان مدیر جدید این بخش شناخته شد. همچنین تلاش‌های ریحانه حسینی از اوز، سید ابراهیم حسینی از سپیدان، محمدجواد کارگران از کازرون، سجاد فتحی از گراش، سمیه فریدونی‌نژاد از لارستان، عبدالحسین واعظ ‌زاده از لامرد و حمزه علیزاده از مرودشت (شهرستان ها به ترتیب حروف الفبا) که در سال 1400 برترین روابط عمومی شهرستانی به همراه سید علی‌اصغر محدث، ذبیح‌الله قربانی، محمدمهدی اسدزاده و محمدسجاد شاه‌محمدی، کارمندان روابط عمومی این اداره کل، پاس داشته شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG