دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فاس برگزاری مسابقه‌های مد و لباس را زمینه‌ساز شناسایی توانمندی‌ها دانست و گفت: شناسایی و پرورش استعدادها، پله نخست خواهد بود و بایستی دیدگاه خود را به سوی پیوند آن‌ها با تولیدکنندگان و فروشندگان برد.
نشست کارگروه مد و لباس فارس/ سید رسول موسوی نژادیان، حمیدرضا قانعی/ زهرا یقطین/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
سومین نشست کارگروه مد و لباس استان به ریاست حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و با حضور مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس، نماینده دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران شیراز، نماینده مؤسسه عالی هنر شیراز، مدیرمسئول مؤسسه فرهنگی و هنری شهرراز و نماینده مؤسسه فرهنگی و هنری ماسا، نماینده جبهه مشارکت مردمی عفاف و حجاب و سید ارسلان حسینی، آفاق امیریان و شریعت بدر، از پویش‌گران پویا و متخصصان مد و لباس استان فارس و کشور در تالار گفتگوی این اداره برگزار شد.
در این نشست پس از ارائه گزارش مؤسسه‌های برگزارکننده رویدادهای مد و لباس در اردیبهشت ماه و آسیب‌شناسی کارکردها، رویدادهای پیشنهادی پیش رو نیز بررسی شد. همچنین توانمندی‌های، ظرفیت‌ها و زیرساخت فرهنگی، هنری و پیشینه تاریخی مد و لباس نیز برای حضور در جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر نیز ارزیابی شد.
حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این نشست گفت: استان فارس با دارا بودن دیگرگونگی‌های بسیار زیاد در زمینه پوشش و پوشاک سنتی خود، توانمندی آن را دارد که بتواند در بخش پوشاک اقوام ایرانی جشنواره جهانی مد و لباس فجر، پذیرای دیگر اقوام ایرانی باشد.
قانعی، برگزاری مسابقه‌های مد و لباس را در راستای شناسایی توانمندی‌ها دانست که بایستی در کارگاه‌ها و دیگر رویدادها فرهنگی و هنری پرورش یابند و افزود: شناسایی و پرورش استعدادها، پله نخست خواهد بود و بایستی دیدگاه خود را به سوی پیوند آن‌ها با تولیدکنندگان و فروشندگان برد؛ زیرا تا هنگامی که هنر همگانی نشود، کاری انحام نشده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فاس، دیبا را برندی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در زمینه مد و لباس دانست و ادامه داد: دیبا، نه تنها به دنبال موازی‌کاری و یا رقیب برای پویش‌گران این هنرصنعت نخواهد بود که بسترساز پویایی بیشتر هنرمندان و صنعت‌گران آن باید باشد.
گفتنی است در این نشست، پیشنهاد برگزاری بخش لباس اقوام جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از سوی اعضا داده شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG