دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در دولت سیزدهم تصمیم جدی برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی استان به ویژه طرح‌های مؤسسات فرهنگی، هنری و قرآنی را دارد.
مهدی احمدی، دبیر کارگروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در دولت سیزدهم تصمیم جدی برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی استان به ویژه طرح‌های مؤسسات فرهنگی، هنری و قرآنی را دارد.
وی ادامه داد: در این راستا مؤسسه‌های دارای مجوز رسمی و پویای فرهنگی، هنری و همچنین مؤسسه‌های قرآن و عترت استان فارس بایستی طرح‌ها و ایده‌های خود را در زمینه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی به نشانی https://farhangi-fars.com/?p=2035 بفرستند. طرح‌ها و ایده‌ها در نشست‌های کارگروه طرح و برنامه این اداره کل بررسی می‌شوند؛ در صورت تصویب، از پشتیبانی و حمایت برخوردار خواهند شد.
احمدی با اشاره به این که نخستین نشست کارگروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس روز چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه جاری برگزار شده است، افزود: در این نشست از 4 طرح دریافتی، 2 طرح فرهنگی و هنری مؤسسه‌های پویا در شهرستان‌های ممسنی و گراش برای حمایت و پشتیبانی، تایید شدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG