کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
یکی از مهم‌ ترین رویدادهای ما برای امسال جشن بزرگ روزه‌داری مهمان‌ های کوچک خدا، ویژه روزه کله‌ گنجشکی‌ ها و روزه‌ اولی‌ هاست که پنج بوستان شیراز پذیرای آنان خواهند بود.
احمدرضا نداف، مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با شادباش نخستین نوروز قرن، همزمانی آغاز ماه مبارک رمضان با روزهای نخست سال نو را مبارک دانست و با شادباش این دو جشن بزرگ دینی و ملی گفت: امسال نیز همچون سال‌های پیش، فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر استان فارس برای ماه مبارک رمضان برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی دینی را در راستای افزایش معنویت برنامه‌ریزی کرده است.
نداف با اشاره به این که رویدادها امسال را مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رواق معرفت یار با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری شیراز، معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه فجر استان با محوریت کارگروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد، افزود: چاوش‌خوانی و طبل‌زنی حلول ماه مبارک رمضان در بوستان‌ها و پارک‌محله‌های شهر، ۱۱ و ۱۲ فرودین ماه انجام می‌شود.
وی تشویق کودکان به روزه‌داری و دین‌مداری را از مهم‌ترین کارکردهای دینی دانست و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین رویدادهای ما برای امسال جشن بزرگ روزه‌داری مهمان‌های کوچک خدا، ویژه روزه کله‌کنجشکی‌ها و روزه‌اولی‌هاست که ۵ بوستان شیراز پذیرای آنان خواهند بود.
مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس یادآور شد: ثبت‌نام از روزه کله‌کنجشکی‌ها و روزه‌اولی‌ها برای جشن بزرگ روزه‌داری مهمان‌های کوچک خدا، روز پانزدهم رمضان‌المبارک و همزمان با زادروز فرخنده کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) انجام می‌شود.
گفتنی است این جشن بزرگ در بوستان علوی ساعت 11، بوستان جنت ساعت 13:30، بوستان شکوفه ساعت 15:30، بوستان نماز ساعت 17:30 و بوستان آزادی ساعت 19:30 پذیرای این مهمانان کوچک یگانه پروردگار هستی‌بخش خواهند بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG