دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
سومین نشست ستاد اجرایی بزرگداشت هفته نظامی به مدیریت حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حضور معاون هنری و سینمایی و معاون فرهنگی و امور رسانه آن اداره کل و نمایندگانی از اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی فارس، حوزه هنری و بسیج هنرمندان برگزار شد.
حمیدرضا قانعی در این نشست با اشاره به این که مدیریت برگزاری هفته بزرگداشت نظامی گنجه‌ای به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد است، از دیگر دستگاه‌‎های فرهنگی و هنری همچون صدا و سیما، آموزش و پرورش، کتابخانه‌های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانشگاه‌ها، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج، حوزه هنری، شهرداری و... خواست تا در برگزاری این رویداد کشوری همکاری کنند و گفت: ستاد برگزاری هفته بزرگداشت نظام گنجه‌ای در فارس افزون بر برگزاری رویدادهای مردمی و همگانی، رویدادهای تخصصی و کارشناسانه را با بهره‌گیری از پژوهشگران و اساتید ادبی و هنری در سراسر استان برگزار خواهد کرد.
قانعی، نظامی را فراتر از یک شخص، شخصیتی دانست که نه تنها هویت ملی ماست که هویت همه فارسی‌زبانان و عاشقان جهان است و افزود: در هر جای جهان که کسی فارسی سخن بگوید یا در جستجوی عشق باشد، بی‌درنگ نظامی، حافظ، سعدی و مولوی را خواهد یافت و از آنان بهره می‌گیرد؛ پس برماست که بیش از پیش جایگاه آنان را ارج نهیم و در برگزاری رویدادهایی برای بزرگداشت آنان تلاش کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: رویدادهای بسیاری را برای هفته بزرگداشت نظامی گنجه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به زودی آگاهی‌بخشی خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG