دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
«گردآوری ادبیات بومی استان فارس» با موضوعات ادبیات شفاهی، آداب و رسوم در جشن ها و سوگواره ها، ترانه هایِ کار هنگام نمدمالی، خرمنکوبی، کشاورزی، ترانه های مادرانه، لالایی محلی و گونه‌های مختلف طی فراخوانی گردآوری خواهد شد.

در این فراخوان توانایی و مهارت هنرمند در خلق اثر، توان بالای گردآوری ادبیات بومی، خلاقیت و نگرش هنرمند در تثبیت ادبیات شفاهی منطقه خویش اگر همراه با مستندات فیلم باشد از اولویت بیشتری برخوردار بوده و باید توجه داشت که بهره‌گیری از کتاب‌های چاپ شده و منابع و ماخذ مکتوب و فضای مجازی مورد پذیرش نیست.

آخرین مهلت ارسال آثار تا پانزدهم اسفند ماه ۱۴۰۰، زمان داوری نیمه دوم اسفندماه ۱۴۰۰ است و اعلام نتایج متعاقباً اعلام می گردد و هر هنرمند می‌تواند با 3 اثر در جشنواره شرکت کنند و لازم است، آثار خود را به صورت تایپ شده در ۳ نسخه همراه با cd مربوطه در فایل word فونت نازنین شماره ۱۴ به آدرس استهبان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود.

مسیر دیگری نیز که برای ارسال در نظر گرفته شده، آدرس الکترونیکی ایمیلAdabiyatboomi@gmail.com  می باشد که علاقه مندان می توانند، کپی شناسنامه، کارت ملی، سوابق ادبی، یک قطعه عکس ۳ در ۴ به همراه مدارک را به آدرس فوق ارسال کنند.

نکته مهم اینکه، در آثار ارسالی می بایست برای صحت گفتار که برگرفته از ادبیات شفائی آن شهر و دیار است به تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن منطقه رسیده باشد و از ذکر نام آن بر روی آثار خودداری شود. در این فراخوان برای نفر اول، دوم و سوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و به ترتیب هدیه هایی به مبلغ پانزده ملیون ریال، دوازده ملیون ریال، ده ملیون ریال و همچنین به سه نفر برگزیده هر کدام لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ پنج میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG