دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از دوست‌داران هنر سینما و بازیگری درخواست کرد تا در راستای آگاهی و احراز صحت و سقم سخنان اینگونه افراد سودجو، پیش از هرگونه همکاری با آنان، به اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر استان مراجعه کنند و از قانونی و یا غیرقانونی بودن آگهی آنان، آگاه شوند و یادآور شد: مرجع رسیدگی به این موارد مراجع قضایی است.
بهروز مرامی جدیدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به این که برخی به نام فیلم‌سازی، فریبکاری می‌کنند، گفت: برخی با جعل عنوان فیلم‌ساز، مدیر آموزشگاه هنری و سینمایی یا تهیه‌کننده سینما، بدون داشتن مجوز قانونی به انتشار آگهی در فضای مجازی برای جذب بازیگر و دیگر دست‌اندرکاران فنی برای حضور و شرکت در پروژه‌های سینمایی یا آموزش‌های سینمایی و هنری، آگهی‌هایی را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
مرامی افزود: این افراد با بهره‌گیری از واژه‌های فریبنده و وعده‌های واهی برای به کارگیری آنان در پروژه‌های سینمایی یا آموزش‌های هنری و سینمایی برخی شهروندان ناآگاه را به دام خود می‌اندازند و افزون بر آسیب‌های مالی، زمینه بروز برخی ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، روانی و اخلاقی نیز می‌شوند.
وی از دوست‌داران هنر سینما و بازیگری درخواست کرد تا در راستای آگاهی و احراز صحت و سقم سخنان اینگونه افراد سودجو، پیش از هرگونه همکاری با آنان، به اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر استان مراجعه کنند و از قانونی و یا غیرقانونی بودن آگهی آنان، آگاه شوند و یادآور شد: مرجع رسیدگی به این موارد مراجع قضایی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG