دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
صابر سهرابی، به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر انجمن فعالیتهای ترویج کتاب و کتابخوانی فارس با حضور در ساختمان شماره 2 این اداره کل به همراه غلامرضا یوسفی‌نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره، جمشید رضایی را به عنوان مسئول دبیرخانه انجمن فعالیتهای ترویج کتاب و کتابخوانی فارس معرفی و دبیرخانه این انجمن را راه‌اندازی کرد.

صابر سهرابی گفت: دبیرخانه انجمن فعالیتهای ترویج کتاب و کتابخوانی فارس برای هماهنگی و همسویی در راستای فرهنگ‌سازی کتاب و کتاب‌خوانی و بسترسازی بالندگی فارس در این زمینه راه‌اندازی شده است.

دبیر انجمن فعالیتهای ترویج کتاب و کتابخوانی فارس ادامه داد: این دبیرخانه هماهنگی‌ها را برای جشنواره‌های پایتختی کتاب، روستاهای دوستدار کتاب و جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی را افزون بر ساماندهی و بسترسازی کتابخانه‌های فارس بر دوش خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: در این دبیرخانه طرح‌ها و ایده‌های مردمی، نهادی و سازمانی هم‌راستا با فرهنگ‌سازی کتاب و کتاب‌خوانی از سوی هر فرد، نهاد و سازمانی دریافت و پس از کارشناسی به شورای انجمن که به ریاست استاندار فارس برگزار می‌شود، برای تصویب فرستاده خواهد شد.

دبیر انجمن فعالیتهای ترویج کتاب و کتابخوانی فارس با اشاره به این که در سال گذشته شیراز، عنوان پایتختی کتاب ایران را بدست آورد، بیان داشت: فرهنگ والا و بالنده مردم فارس، برآمده از خوانشی است که نوشتن را پدیدار می‌کند؛ فرهنگی که زایشگاه، زیستگاه و پرورشگاه نویسندگان و ادیبان بزرگ بسیار ایران‌زمین بوده است؛ پس بر ماست تا با پاسداری از این فرهنگ، آن را برای همیشه ماندگار کنیم.

گفتنی است جمشید رضایی پیش از این معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز و سرگروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس را عهده دار بوده است.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG