دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
هنرمندان و فرهنگ‌وران فارسی، بار دیگر نیز این توانمندی را دارند تا برای پیشگیری از بیماری کرونا، دوشادوش کادر درمان، و البته در سنگر آموزش و فرهنگ‌سازی عمومی گام بردارند.

در راستای هم‌افزایی و تعامل برای مبارزه با بیماری کرونا نشستی به همت خانه نخبگان سلامت فارس (بسیج علمی) و با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، دکتر سید ابوالفضل درانی نژاد، رئیس بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع) شیراز و یحیی طاهری، مسئول قرارگاه جهادی امام حسین (ع) استان فارس برگزار شد.

صابر سهرابی، در این نشست گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، از همان روزهای آغاز همه‌گیری بیماری کرونا، با همکاری هنرمندان و فرهنگ‌وران گام‌های بلندی را در راستای آموزش و فرهنگ‌سازی عمومی برای پیشگیری از بیماری کرونا برداشت و تولیدات نمایشی و هنری بسیاری را در این زمینه داشت که بارها بازنشر شد.

سهرابی ادامه داد: هنرمندان و فرهنگ‌وران فارسی، بار دیگر نیز این توانمندی را دارند تا برای پیشگیری از بیماری کرونا، دوشادوش کادر درمان، و البته در سنگر آموزش و فرهنگ‌سازی عمومی گام بردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان داشت: موضوع اصلی همه رویدادهای دهه فرهنگ فارس را به این موضوع اختصاص دادیم که امید است از این رهگذر هم هنرمندان و فرهنگ‌وران خود آشنایی لازم را پیدا کنند و هم با تولید محتواهای هنری جذاب، برای فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی، در کنار کادر درمان، به مبارزه با این بیماری بپردازند.

وی افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اکنون در موج سوم بیماری کرونا، بار دیگر همه ظرفیت فرهنگی و هنری فارس را برای آموزش لازم به کار خواهد گرفت. زیرا با فرهنگ‌سازی آموزشی، می‌توان موج سوم کرونا را شکست؛ چرا که تنها راه شکست این بیماری، همکاری و هم‌یاری همگانی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG