دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
تفاهم‌نامه همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی با دانشگاه سلمان فارسی کازرون منعقد خواهد شد.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس -

در دیدار صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون بر همکاری‌های فرهنگی تأکید شد.

صابر سهرابی در این دیدار گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس آمادگی همکاری و هم‌یاری با همه دستگاه‌ها و نهادها برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری را در گستره استان را دارد.

سهرابی ادامه داد: پس از 5 سال تلاش توانستیم پایتختی کتاب ایران را بدست آوریم و در راستای نگه داشت این عنوان نیز همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. هرچند باید بدانیم که اگر سال پیش توانستیم پایتختی کتاب ایران را بدست آوریم با همکاری و هم‌یاری همه دستگاه‌ها بود و اکنون نیز برای نگه داشت این عنوان در فارس باید همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌هایی همچون شهرداری‌ها و دانشگاه‌ها نیز به میدان آیند. دیدگاه ما آن است که بتوانیم پایتخت کتاب جهان شویم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس بیان داشت: پیش‌نویس برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی فارس آماده شده است که برای نهادهای فرهنگی و علمی و شخصیت‌های فرهنگی و هنری فرستاده خواهد شد تا دیدگاه‌های خود را برای ویرایش نهایی بیان دارند. از این رو می‌خواهیم تا همه دانشگاه‌های فارس ما یاری داده و دیدگاه علمی خود را برای ما بفرستند.

غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارس کازورن نیز در این دیدار گفت: کازرون، ظرفیت‌های نهفته و پنهان بسیاری در زمینه فرهنگی و هنری دارد که باید با شناخت آن‌ها، زمینه را برای رشد، گسترش و بالندگی آن فراهم نمود.

فاضل‌نیا ادامه داد: دانشگاه سلمان فارسی کازرون، این آمادگی را دارد تا برای پایتختی کتاب ایران، هر گونه همکاری مورد نیاز را انجام دهد.

در پایان این دیدار، بنا شد تا تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری منعقد گردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG