کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
هرچند مد و لباس دومین صنعت پول‌ساز جهان است، اما در کشور ما هنری نوپاست که برای صنعتی شدن آن نیاز به پشتیبانی همه‌جانبه به ویژه همکاری و هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره صمت و ناجا دارد.

نشست آسیب‌شناسی مد و لباس استان فارس با حضور سیده مرضیه شفاپور، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، بهروز مرامی جدیدی، معاون هنری و سینمایی این اداره کل و نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی و همچنین نماینده مؤسسات فرهنگی و هنری مد و لباس فارس برگزار شد.

صابر سهرابی در این نشست گفت: هدف اصلی از کارگروه مد و لباس، بیش از هر چیز فرهنگ‌سازی در این زمینه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: تهاجم فرهنگی امروزه همه زوایای فرهنگ ما را فراگرفته است. این همه‌گیری فرهنگی، را نباید تنها به دید فرهنگی نگریست؛ چرا که اقتصاد و سیاست و ... کشور را نیز تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس افزود: ما طراحان توانمندی در فارس داریم که اگر توانیم بستری مناسب برای دیدن شدن آن‌ها بسازیم، درخشش آن‌ها را خواهیم دید؛ از این رو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همکاری و همراهی اداره صمت، ناجا و دیگر دستگاه‌ها و به ویژه مردم نیاز است تا بتوان درخشش این جوانان توانمند را به همگان نشان دهیم.

سیده مرضیه شفاپور نیز در این نشست گفت: هرچند مد و لباس دومین صنعت پول‌ساز جهان است، اما در کشور ما هنری نوپاست که برای صنعتی شدن آن نیاز به پشتیبانی همه‌جانبه به ویژه همکاری و هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره صمت و ناجا دارد.

شفاپور ادامه داد: آموزش طراحی مد و لباس تنها بر دوش فرهنگ و ارشاد اسلامی است و هر آموزشگاهی که از این اداره مجوز ندارد، کارکردی غیرقانونی دارد و گواهی‌ها صادره توسط آن‌ها نیز اعتباری ندارد.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور افزود: استان فارس ظرفیت بسیار بالایی در حوزه مد و لباس دارد که پیشنهاد می‌کنم با همکاری استانداری فارس بخش بین‌الملل جشنواره مد و لباس فجر امسال در فارس برگزار گردد.

 

نظرات (۱)

مقااااله هاتون فوق العادس من خودم به شخصه خیلی باهاش سرگرم میشم واقعا دمتون گرم ...اگر دنبال یه سایتی هستید که به صورت انلاین خرید کنید وارد لینک زیر بشید وخیلی راحت خرید کنید

https://www.mariatell.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG