دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به مناسب عید سعید غدیر خم و روز خبرنگار پیامی را صادر کرد/ غدیر، پایانِ آغازِ تکامل معنویت انسان است/ خبرنگار، ورای خبرنویس است.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - فارس‌نویس - ایران‌ریپورتس - روزنامه افسانه شماره 4216 مورخ 19 اَمرداد 1399 صفحه 5 - روزنامه سبحان شماره 5223 مورخ 19 اَمرداد 1399 صفحه 7 - روزنامه شیرازنوین شماره 1048 مورخ 19 اَمرداد 1399 صفحه 5 - ایرنا -

صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به مناسب عید سعید غدیر خم و روز خبرنگار پیامی را به شرح زیر صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

غدیر، پایانِ آغازِ تکامل معنویت انسان است. آن جا که بر بلندای یگانگی آفریننده زیبا، آن اندیشمند دانش‌افرزو، آن سازنده جهان، از خم نبوت، سبوی ولایت و امامت را برای مردمان تشنه‌ای که خسته از سبوی چندگانگی‌های پوشالی ستم‌ ناآگاهی، پر شد تا دروازه آگاهی به روی‌شان گشاده شود.

در آن هنگامه‌، بودند کسانی که خبر را نگاشتند تا افزون بر سینه‌ تاریخ، برگ‌های تاریخ نیز گواه باشند بر حقانیت؛ حقی که انسان را به سوی انسان کامل رهنمون می‌سازند. این همان فریادی است که خبر دانان و خبرنگاران در تاریخ انجام داده‌اند.

چه رسالتی بزرگ‌تر و سترگ‌تر از خبرنگاری، که در هنگامه‌های روز، آن هنگام که نمی‌دانیم، برای‌مان دانستن را به یادگار می‌گذارد تا بدانیم.

خبرنگار، ورای خبرنویس است؛ آن جا که خبر را آن گونه نگارش می‌کند که همگان آن را بشنوند و از آن پس بدانند. این خواندن و دانستن‌ها که آگاهی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و گاه دانش و اندیشه را رشد و پیشرفت می‌دهند.

با تبریک عید سعید غدیر خم، عید اتمام دین و کمال انسانیت، به همه مردم به ویژه شیعیان، روز خبرنگار را نیز به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک می‌گویم از خداوند می‌خواهیم تا آنان را در این برهه دهشتناک بیماری کرونا، تندرست بدارد که آنان با آن چه دانستن‌هاست، به انسان خواهند آموخت که چگونه از این پرتگاه دهشتناک عالم، راه تندرستی، سلامتی، صحت و سعادت را بپیمایند.

صابر سهرابی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG