دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
در این طرح، فعالان فرهنگی و هنری که از این وزارت‌خانه یا نهادهای زیرمجموعه آن مجوز گرفته‌اند در صورتی که ایده‌ای در زمینه ایجاد کسب و کار و اشتغال‌زایی داشته باشند می‌توانند با مراجعه به این سامانه با ثبت ایده و طرح خود، از تسهیلات ویژه آن برخوردار شوند.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - شیرازه - مهر - پیام‌خبر - باشگاه خبرنگاران جوان - ایسنا - خبرگزاری صداوسیما - ایکنا - پیام فارس - دیدارنیوز - روزنامه طلوع شماره 2701 مورخ 22 دی 1398 صفحه 2 - روزنامه افسانه شماره 4061 مورخ 23 دی 1398 صفحه 9 - روزنامه شیرازنوین شماره 898 مورخ 23 دی 1398 صفحه 5 - روزنامه تماشا شماره 2007 مورخ 23 دی 1398 صفحه 3 -روزنامه سبحان شماره 5069 مورخ 23 دی 1398 صفحه 7 - روزنامه عصرمردم شماره 6822 مورخ 23 دی 1398 صفحه 12 - روزنامه خبرجنوب شماره 11294 مورخ 23 دی 1398 صفحه 8 - هنرشیراز -

صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نخستین نشست طرح تحفه که با حضور معاونین و رؤسای گروه‌های فرهنگی، هنری، اداری، قرآنی و دیجیتال در دفتر وی برگزار شد گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و دیجیتال، و همچنین در راستای حمایت از کارآفرینان این حوزه، سامانه تحفه را راه‌اندازی نمود.
صابر سهرابی ادامه داد: در این طرح، فعالان فرهنگی و هنری که از این وزارت‌خانه یا نهادهای زیرمجموعه آن مجوز گرفته‌اند در صورتی که ایده‌ای در زمینه ایجاد کسب و کار و اشتغال‌زایی داشته باشند می‌توانند با مراجعه به این سامانه با ثبت ایده و طرح خود، از تسهیلات ویژه آن برخوردار شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: در این طرح، پس از ثبت ایده و درخواست متقاضیان، طرح آنان مورد ارزیابی کارشناسان و کارگروه اشتغال این اداره کل قرار خواهد گرفت و در صورت تایید، برای دریافت تسهیلات به بانک آینده معرفی خواهند شد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس بیان داشت: اگر کسی ایده و طرحی داشته باشد اما برای ثبت آن در سامانه با مشکلی روبرو شود می‌تواند با مراجعه به کارشناسان ما در اداره کل مشکل خود را برطرف سازد.

وی خاطرنشان کرد: برش استانی این طرح برای فارس، بیش از صد میلیارد ریال خواهد بود.
لازم به ذکر است که علاقمندان برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند فایل‌های زیر را دانلود یا به سامانه تحفه مراجعه نمایند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG