دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
هنرمندان و فرهنگ وران فارس، هم گام با همه آزادگان جهان، در بزرگداشت این آیین جهانی، هنر خویش را به کارزار اربعین خواهند آورد.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - هنرشیراز -

صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی (ع) گفت: اربعین حسینی(ع)، روزی است که جاماندگان از نهضت خونین عاشورا، با حضور خود، به ستم پیشگان همه دوران ها اعلام می کنند که خون ستم دیدگان در همیشه تاریخ، بر شمشیرهای ستمگران و ستم پیشگان پیروز خواهد شد. اربعین نشان یکپارچگی همه آزادگان است که گرداگرد هم می آیند تا در سوگ بزرگ پیشوای آزادگی جهان هم پیمان شوند که راه او ادامه خواهد داشت.

صابر سهرابی ادامه داد: از این رو هنرمندان و فرهنگ وران فارس، هم گام با همه آزادگان جهان، در بزرگداشت این آیین جهانی،  هنر خویش را به کارزار اربعین خواهند آورد.

سهرابی افزود: هنرمندان خوشنویس و نقاش شیرازی غرفه ای را برای ارائه آثار هنری خود در این روز برپا خواهند کرد. این غرفه از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۲۷ مهرماه مصادف با اربعین حسینی، در خیابان ۹ دی شیراز روبروی خانه هنر منطقی نژاد با عنوان «غرفه هنر حماسه» میزبان سوگواران حسینی خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: همچنین انجمن نمایش فارس با دو ویژه برنامه نقالی و نمایش خیابانی در خیابان ۹ دی شیراز به بیان حماسه عاشورا تا اربعین حسینی خواهد پرداخت.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس اضافه کرد: انجمن نمایش فارس با همکاری بسیج هنرمندان نیز به نمایش ورود کاروان اسرای عاشورا به کربلا و روایت حماسه های آنان در مسیر راهپیمایی روز اربعین می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با همکاری بسیج هنرمندان استان فارس در روز اربعین اقدام به پخش بیش از دو هزار سربند با شعارهای اربعینی به کودکان و نوجوانان خواهد کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG