کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

کارآفرینی صنعتی نیز نیازمند کارآفرینان حوزه فرهنگی و هنری است و همین نیاز است که اهمیت کارآفرینی در زمینه های فرهنگی و هنری را بیش از پیش مشخص می کند.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس -

نخستین کارگاه کارآفرینی فرهنگی و هنری ویژه فعالین روستاها و عشایر چهار استان جنوب غربی کشور همراه با پانزدهمین اکران تخصصی سینما کارآفرینی قاصدک در شیراز برگزار شد.

این کارگاه یک روزه، که میزبانی علاقمندانی از استان های فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری و خوزستان بود، نخستین کارگاه ویژه کارآفرینان فرهنگی و هنری در کشور می باشد که توسط سینما کارآفرینی قاصدک و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، روز چهارشنبه در سالن غزل این اداره کل برگزار شد.

امین صالحی، مجری برگزار کننده این کارگاه گفت: کارآفرینی صنعتی نیز نیازمند کارآفرینان حوزه فرهنگی و هنری است و همین نیاز است که اهمیت کارآفرینی در زمینه های فرهنگی و هنری را بیش از پیش مشخص می کند.

صالحی ادامه داد: کارآفرینی فرهنگی در جایی که از فرهنگ ویژه خود را دارند، اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا هم از دیدگاه هنری و هم از دیدگاه فرهنگی ویژه هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG