دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

این امر شاید در آینده نزدیک ما را به دوران جدید رسانه ای وارد کند. رسانه هایی که هم بتوانند ارتزاق خود را دنبال کنند هم گفتمان خود را به جامعه عرضه کنند.

انتشار: شیرازه -

متولد دهم خرداد 1364 از کازرون.  فعالیت رسانه ای خود را از سال 80  با نشریات دانش آموزی پیام دانش آموز و سپس بصیرت جوان آغاز کردم. بعدتر در هفته نامه شهرسبز، پایگاه خبری تحلیلی کازرون نما، پایگاه خبری تحلیلی صادقون، پایگاه خبری تحلیلی شیرازه، دانشجو، عصرفارس، نگاه فارس، و برخی دیگر از رسانه های مکتوب و مجازی فارس فعالیت کرده ام.
  حوزه مطالعاتی و عمده فعالیت های بنده در زمینه تاریخ، به ویژه گفتگوهای تاریخی، و فرهنگ و هنر بوده است. هرچند در زمینه سیاسی و اقتصادی نیز فعالیت داشته ام.
درد دل:  رسانه های مکتوب به دلیل تنگ نظری ها و گرانی کاغذ از یک سو و از سوی دیگر برنامه های نیم بند و بدون فکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حالت بد و بحران عبور کرده و در مرحله نابودی است و احتمال زیاد تنها رسانه های مکتوب وابسته اعم از وابستگی داخلی یا خارجی آن هم با رانت هایی که دریافت می کنند شاید بتوانند ادامه حیات دهند. در مورد رسانه ها مجازی نیز وضعیت تقریبا به همین صورت است. این جاست که حمایت مردمی از رسانه ها را می طلبد. هرچند مردم عادت کرده اند تا به شکل رایگان اطلاعات و آگاهی های عمومی و اجتماعی و فرهنگی را که رسانه ها در اختیارشان قرار می دهند دریافت کنند. از سوی دیگر حمایت های تبلیغی دیگر نیز بواسطه سوق دادن مردم از رسانه ها به سوی رسانه های صرفا تبلیغاتی آن هم به صورت رایگان یا هزینه های بسیار پایین، رسانه های صاحب گفتمان را با کمبود بودجه روبرو کرده است. البته ناگزیر این را باید در نظر داشته باشیم که نمی شود با تکنولوژی در افتاد و رسانه های ما در این رودررویی به جای بهره برداری از تکنولوژی های نو در راستای اقتصادی خود، عقب مانده اند. و این امر شاید در آینده نزدیک ما را به دوران جدید رسانه ای وارد کند. رسانه هایی که هم بتوانند ارتزاق خود را دنبال کنند هم گفتمان خود را به جامعه عرضه کنند. و شکاف بوجود آمده بین رسانه های تبلیغی و رسانه های آگاهی دهنده به شیوه دیگری پر خواهد شد. و برنده کسی است که بتواند این دو رسانه را با هم آشتی دهد.
این گفتگوی کوتاه بنده است با سایت شیرازه. اما عکس زیر هم داستان دارد. یاد آن روز بهمن ماه که با دوست عزیزم مرحوم هادی شفیعی که کمتر از یک سال پس از این عکس دار فانی را وداع گفت. عکس را در هنگام گفتگو با حاج ناصر حیدری از ما گرفت. خدایش بیامرزد.

گفتگو با کسانی که حتی شب‌ها هم خواب خبر می‌بینند!/ حال ما خوب است اما تو باور نکن!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG