دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

در صورت موفقیت و کسب عنوان شهر خلاق در یک حوزه فرهنگی یا هنری توسط هر شهری، آن شهر به عنوان محور فعالیت های کشوری در آن حوزه خواهد بود.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس -

نشست شورای بررسی طرح شهرهای خلاق فرهنگی و هنری فارس با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و امور رسانه ، مهدی رنجبر، معاون هنری و سینمایی، محسن پرهیزگار، مسئول حراست، سید علی اکبر موسوی، مسئول امور شهرستان ها، روح الله رنجبری، رئیس گروه سینمایی، هادی ورشویی، رئیس گروه هنری این اداره کل برگزار شد.

صابر سهرابی در این نشست بر اهمیت این طرح تأکید کرد و گفت: اهمیت این طرح زمانی مشخص می شود که بدانیم در صورت موفقیت و کسب عنوان شهر خلاق در یک حوزه فرهنگی یا هنری توسط هر شهری، آن شهر به عنوان محور فعالیت های کشوری در آن حوزه خواهد بود.

سهرابی ادامه داد: پیش از این نیز با ابلاغ این طرح به شهرستان ها، در سراسر استان، کمیته های شهر خلاق فرهنگی و هنری تشکیل شده است و تا کنون ٥ شهرستان طرح های خود را ارائه کرده اند.

لازم به ذکر است که در این نشست دبیرخانه طرح شهر خلاق فرهنگ و هنر نیز راه اندازی شد که صاحبان طرح می توانند طرح خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG