دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

در صورتی که شهری به عنوان شهر خلاق هنر و فرهنگ مورد حمایت های همه جانبه مادی و معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهد گرفت.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس -


مهدی رنجبر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در نشست با مسئولان مناطق چهارگانه استان، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای مردمی سازی فرهنگ و هنر و حمایت از طرح های خلاقانه در زمینه فرهنگ و هنر، طرح شهر خلاق فرهنگ و هنر را در دستور کار خود قرار داده است.

مهدی رنجبر ضمن تشریح این طرح ادامه داد: کمیته شهر خلاق فرهنگ و هنر در هر شهر با ریاست فرماندار، نایب رئیسی شهردار و دبیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور روسای ادارت شهرستانی به ویژه اداره فرهنگی و هنری همچون میراث فرهنگی و حضور کارشناسان خبره حوزه های فرهنگی و هنری، طرح های خلاقانه در حوزه فرهنگ و هنر را بررسی و ارائه خواهند کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: هر شهر با توجه به پیشینه، زیرساخت ها، هنرمندان و علاقمندان حداکثر در سه رشته مختلف فرهنگی و هنری می تواند طرح های خود را ارائه کند.

وی اضافه کرد: در صورتی که شهری به عنوان شهر خلاق هنر و فرهنگ مورد حمایت های همه جانبه مادی و معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهد گرفت.

این مسئول هنری فارس خاطرنشان کرد: با توجه به این که تمام شهرستان های فارس دارای پیوست فرهنگی و هنری هستند و همچنین تکثر اقوام و خرده فرهنگ ها، آیین ها، سنت های بومی متفاوت در گستره جغرافیایی فارس، امید داریم که شهرهای فارس با در این جشنواره درخشان ترین عناوین را کسب کند.

رنجبر گفت: این جشنواره باعث خواهد شد تا هم خرده فرهنگ ها و آیین های فرهنگی و هنری هر منطقه شناسایی و معرفی شوند و هم هنرمندان و فرهنگوران هر شهر جایگاه خود را در سطح شهرستان، استان و کشور بهتر بشناسند.

لازم به ذکر است که فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها تنها تا ١٠ مردادماه جاری فرصت خواهند داشت تا معرفی اولیه طرح های شهر خلاق فرهنگ و هنر خود را ثبت نمایند.


مهدی رنجبر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در نشست با مسئولان مناطق چهارگانه استان در مورد شهر خلاق فرهنگ و هنر/ مهدی رنجبر، حمیدرضا فرهمندپور، خداداد عرب جعفری، سید علی اکبر موسوی، شرفی، محمدکاظم رحمانی/ عکس: محمدمهدی اسدز



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG