کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

فراخوان این جشنواره به زودی منتشر خواهد شد و علاقمندان می توانند در بازه زمانی اعلام شده در فراخوان، ثبت نام نمایند.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - شبستان - ایکنا - ایسنا - پیام فارس - باشگاه خبرنگاران جوان - هنرشیراز -


نشست عوامل اجرایی و برنامه ریزی جشنواره مد و لباس فجر فارس با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و عوامل اجرایی این جشنوار برگزار شد.

صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، دبیر کارگروه استانی ساماندهی مد و لباس و دبیر سومین جشنواره مد و لباس فجر استان فارس در این نشست گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با راه اندازی بخش مد و لباس و برگزاری جشنواره هایی در این زمینه به دنبال آن است تا با ساماندهی مد و لباس، ضمن حمایت از طراحان و هنرمندان این هنر، زمینه شکوفایی و رونق آن را در جهت سبک زندگی ایرانی و اسلامی فراهم نماید.

صابر سهرابی ادامه داد: استان فارس که خواستگاه تمدنی فرهنگ و هنر ایران زمین به شمار می آید، دارای تنوع فرهنگی متفاوتی می باشد که همین امر زمینه ساز پوشش های متفاوت و متنوعی در فارس شده است و این خود نشان می دهد که فارس بایستی در این زمینه پیشرو، جریان ساز و سرآمد باشد.

دبیر سومین جشنواره مد و لباس فجر استان فارس افزود: در راستای حمایت از طراحان مد و لباس و با نگاه به نوع سبک زندگی، سومین جشنواره مد و لباس فجر استان فارس به همت مؤسسه مد و لباس نگاه نو مهسا حاجی میرصادقی در هفته عفاف و حجاب، برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، این جشنواره با جشنواره های پیشین از رشد کیفی بیشتر و بهتری برخوردار است و تلاش داریم تا با برگزاری موفق این جشنواره، سال آتی بتوانیم جشنواره را به صورت منطقه ای یا کشوری برگزار کنیم.

دبیر کارگروه استانی مد و لباس فارس خاطرنشان کرد: امید داریم که بتوانیم در این امر به گونه ای ظاهر شویم تا به عنوان الگویی در برگزاری جشنواره ها به ویژه مد و لباس ایرانی و اسلامی در کشور ظاهر شویم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: فراخوان این جشنواره به زودی منتشر خواهد شد و علاقمندان می توانند در بازه زمانی اعلام شده در فراخوان، ثبت نام نمایند.

مهدی رنجبر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این نشست گفت: در حاشیه این جشنواره برنامه های جنبی همچون کارگاه های طراحی و دوخت لباس و بررسی تخصصی آثار از دیدگاه تندرستی و سلامت، زیباشناسی و هنر پرداخته خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG