کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

جهان در روز میلاد امام مهدی والا نسب، والا گهر، والا نشان، والا ز تدبیر و عدالت، اصل توحیدش نماد نور وحیانی، پر از نور است و امید است و اما باز در انتظار آن ظهور آخرین مانده است.

انتشار: شهرسبز - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس -

بسم الله الرحمن الرحیم
و ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین
زمین بر گرد خورشید است زیبا روی و عالِم پرور عالَم، و آدم گِرد یک رهبر تواند تا به والایی رسد، آن رهبر والا که گوید کیست؟ همان کس که نخستین روز تا آن روز پایانی، بشر را نور امید است، بشر را رهنمایی پر ز تدبیر است، همان مرد خداوندی که می آید، زمین را پر ز داد و عدل خواهد کرد. جهانی قرن ها اندر پی آن مظهر والا گهر، آن مهدی احمد نشانِ حیدری مسلک، همانا وارث میراث بر حق حسن گویِ حسینی خوی، عبادت پیشه چون سجاد و علمش بر جهان باقر، که صدقش صادق دنیاست و کظمش کاظمی دیگر، همان مرد رضا پیشه، که جودش را جهان دیده، هدایت میکند هادی است که فرزند امام عسکری باشد، در انتظار صبح سرسبز امید و داد بنشسته است.
و نیمی رد شد از شعبان، و نیمی مانده تا ماه خداوندی، که آن قرص قمر، ماه منیر داد، کامل شد، محمد نام، نرگس بوی عسکر باب، قدم بر سفره خاکی نهاد و زمین را او مهمان شد.
جهان در روز میلاد امام مهدی والا نسب، والا گهر، والا نشان، والا ز تدبیر و عدالت، اصل توحیدش نماد نور وحیانی، پر از نور است و امید است و اما باز در انتظار آن ظهور آخرین مانده است.
این میلاد سراسر نور و برکت و امید و انتظار برای داد و دادگستری آخرین را بر تمام مستضعفین جهان، علی الخصوص شیعیان در سراسر گیتی تبریک و تهنیت می گویم.
و امید داریم تا به لطف ایزد منان، هر چه زودتر جهان در زیر پرچم نیکی، مهر، امید و داد امام زمان(عج) به آرامش برسد.

نظرات (۲)

بسیار زیبا. مانا باشید و برقرار
ای پادشه خوبان
داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد
وقت است که بازآیی 🙏🏻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG