کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

یکی از سرفصل های شورای فرهنگ عمومی، فعالیت های حوزه دیجیتال و فضای مجازی است و بایستی برنامه ریزی های این حوزه در راستای رسیدن به چشم اندازها و برنامه های شورای فرهنگ عمومی باشد.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - شهرسبز -

صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در اولین نشست کارگروه شبکه ملی فرهنگ و فضای مجازی که با موضوع چگونگی بررسی و ساماندهی فضای مجازی و رسانه ای با توجه به شعار سال با عنوان «رونق تولید» با فعالی کردن فضای مجازی و گروه های استارتاپی و استفاده از پتانسیل خانه های دیجیتال و مجتمع رسانه دیجیتال برگزار شده بود، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به شعار «رونق تولید» در سال ٩٨ گفت: حوزه دیجیتال و به طور ویژه فضای مجازی یکی از حوزه هایی است که می تواند با رونق دادن به تولیدات خود، باعث ایجاد فضای کسب و کار، درآمدزایی و ورود ارز به کشور را میسر کند و از این رو بر ماست تا از آن حمایت جدی داشته باشیم.

سهرابی ادامه داد: دیجیتال و فضای مجازی مجازی امروزه گستردگی خود را به تمام اقشار و افراد جامعه رسانده است و همه جامعه با تمام رده های سنی و اجتماعی با آن درگیری ملموسی دارند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس افزود: یکی از سرفصل های شورای فرهنگ عمومی، فعالیت های حوزه دیجیتال و فضای مجازی است و بایستی برنامه ریزی های این حوزه در راستای رسیدن به چشم اندازها و برنامه های شورای فرهنگ عمومی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: حوزه دیجیتال از جمله حوزه های فعالیتی فرهنگ و ارشاد است که تلاش داریم با مدیریت جدید آن، پویاتر گردد. همچنین لازم است تا از این فضا در جهت ایجاد فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیز استفاده کرد.

وی خاطرنشان ساخت: معرفی رسانه های دیجیتال، شناسایی ظرفیت ها و جایگاه فارس در این زمینه، حرکت در مسیر سیاست های وزارت و ارائه برنامه های پیش رو از جمله مسایلی است که مجتمع فرهنگی دیجیتال فاطمه زهرا(س) به عنوان مجموعه بالادستی حوزه دیجیتال و فضای مجازی استان فارس باید مدنظر قرار دهد.

احمدرضا نداف، مسئول دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست گفت: در پی آن هستیم تا با ایجاد کارگاه های دیجیتال و فضای مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان، به توانمندسازی قشر نوجوان و جوان برای استفاده درست و حتی درآمدزایی از آن اقدام کنیم.

نظرات (۱)

۲۵ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۳۳ فاطمه سادات داوری
خیلی عالی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG