کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

در تمام شهرستان های فارس آمادگی اسکان و پذیرایی توسط مجتمع های فرهنگی و هنری و کانون های فرهنگی و هنری مساجد با هماهنگی ستادهای بحران زیر نظر ائمه جمعه هر شهرستان وجود دارد.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - شهرسبز - هنر شیراز - پانا -


صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: در پی وقوع بارندگی های اخیر که متأسفانه استان فارس و به ویژه شهر شیراز دچار آبگرفتگی و سیلاب شد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای تابعه، در جهت اسکان مهمانان نوروزی و سیل زدگان و کمک به آن ها از همه توان خود استفاده کرده است.

صابر سهرابی ادامه داد: در این راستا در مجتمع های فرهنگی و هنری سطح شیراز و کانون های فرهنگی و هنری مساجد شیراز، ظرف ٢٤ ساعت گذشته، حدود ٣٠٠٠ نفر را اسکان داده ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن اعلام آمادگی بیش از ٢٥٠ کانون فرهنگی و هنری مساجد جهت اسکان و پذیرایی از سیل زدگان افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با کمک سایر نهادهای مسجدمحور در قریب ٥٠ مسجد، حسینه و تکایا توانسته اند بالغ بر ٢٨٠٠ نفر را اسکان داده و از آن ها پذیرایی کنند. همچنین قریب ٢٠٠ نفر نیز در مجتمع های فرهنگی و هنری شیراز اسکان داده شده اند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس ضمن تشکر از همکاری مردم خاطرنشان کرد: از دیروز، در هر نوبت غذایی بیش از ١٦٠٠ دست غذا جهت پذیرایی از کسانی که در کانون های فرهنگی و هنری مساجد اسکان داده شده اند، طبخ و به آنان اهدا شد.

وی با اشاره به این که در تمام شهرستان های فارس آمادگی اسکان و پذیرایی توسط مجتمع های فرهنگی و هنری و کانون های فرهنگی و هنری مساجد با هماهنگی ستادهای بحران زیر نظر ائمه جمعه هر شهرستان وجود دارد، اضافه کرد: با توجه به افزایش بارندگی در شهرستان مرودشت، طی ٢٤ ساعت گذشته مجمتع فرهنگی و هنری شهرستان مرودشت میزبان بیش از ١٠٠نفر از میهمانان نوروزی بود که در این بارندگی ها مجبور به ماندن در این شهرستان شدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG