دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس گفت: به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها خواسته ایم تا مفاخر خود را همراه با روزمه فعالیتی آنان برای ما ارسال نمایند تا جهت معرفی آنان به جامعه، از این مفاخر و گنجینه های بومی تجلیل کنیم.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس -

صابر سهرابی در نشست با هنرمندان شهرستان سروستان که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سروستان برگزار شد، پس از شنیدن مسایل و مشکلات هنرمندان و فرهنگ وران این شهرستان گفت: آن چنان که می دانید امروزه جوامع با مشکلات اجتماعی زیادی همچون طلاق، اعتیاد و ... دست به گریبان هستند و طبق آن چه به صورت علمی نیز بیان شده است تنها راه جلوگیری و حتی حل این مشکلات، زبان هنر است.

سهرابی ادامه داد: در همین راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد تا از هر طرح هنری و فرهنگی که برای جلوگیری یا حل مشکلات اجتماعی ارائه می شود، مورد حمایت قرار دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: سالن این شهرستان که قدیمی است و تجهیزات مناسبی ندارد را هر چه سریعتر تعمیر و تجهیز می کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس افزود: در راستای حمایت از هنرمندان حوزه تئاتر، صد جلد کتاب تخصصی حوزه تئاتر و نمایش را تهیه و به هنرمندان سروستانی اهدا خواهیم کرد.

وی با اشاره به مفاخر گمنام شهرستانی خاطرنشان کرد: به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها خواسته ایم تا مفاخر خود را همراه با رزومه فعالیتی آنان برای ما ارسال نمایند تا جهت معرفی آنان به جامعه، از این مفاخر و گنجینه های بومی تجلیل کنیم.

صابر سهرابی با بیان این نکته که ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی بایستی اتاق فکری را متشکل ازاصحاب هنر و فرهنگ داشته باشند تا در برنامه ریزی ها مشارکت کنند، تأکید کرد: آمادگی داریم تا جشنواره های استانی را با توجه به پتانسیل و خواست شهرستان ها، به شهرستان ها منتقل کنیم. این امر علاوه بر معرفی شهرستان، می تواند برکات خوبی نیز برای هر شهرستان داشته باشد.

وی همچنین از هنرمندان خواست تا با مراجعه به سامانه مشاغل خانگی، جهت گرفتن مجوز اقدام نمایند.

در پایان این نشست از فاطمه حیدری، نونهال هنرمند این شهرستان تقدیر شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG