دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

صابر سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نشست صمیمی روسای ٣٠ انجمن نمایش؛ رسالت اصلی تئاتر را آگاهی بخشی دانست و در پیام خود به مناسبت بیست و نهمین جشنواره تئاتر فارس گفت: جشنواره ها محل مناسبی است برای تبادل نظرات و تجربیات ارزنده ای است که به آسانی به دست نیامده اند.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس- شهرسبز - روزنامه خبرجنوب 10944 مورخ 22 آبان 1397- شیراز نوین شماره 565 مورخ 22 آبان 1397 - تماشا شماره 1676 مورخ 22 آبان 1397- سبحان شماره 4737 مورخ 22 آبان 1397 -


نشست صمیمی رؤسای ٣٠ انجمن نمایش استان فارس با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس که همزمان برگزاری جشنواره تئاتر به شیراز آمده بودند، برگزار شد.

در همین راستا صابر سهرابی با اشاره به اهمیت و تاثیر گذاری تئاتر  در آگاه سازی و فرهنگ جامعه، گفت: بنا داریم تا تئاتر را در تمامی شهرستان ها بر اساس ظرفیت، استعداد و توانایی موجود برگزار کنیم. این امر باعث می گردد تا هنرمندان مسؤلان و مردم شریف شهرهای فارس نیز از این هنر ارزشمند بهره لازم را ببرند.

این مقام عالی استان بر آموزش هنرهای نمایشی تأکید کرد و گفت: با برطرف نمودن زیرساختارهای لازم برای تئاتر و استفاده از هنرمندان خلاق و تعامل با سازمان ها و ادارات شهرستان ها می توان از تمام ظرفیت هر منطقه استفاده کرد و از سالن های آمفی تئاتر آن محل برای اجرا استفاده نمود.

سهرابی با ابراز خرسندی از شنیدین درد دل، مسایل و مشکلات انجمن های نمایش استان فارس، اعلام داشت: تمامی آسیب ها و مشکلات مطرح شده را یادداشت کردم و پیگیری خواهد شد تا حداکثر امکانات لازم برای حوزه هنرهای نمایشی رخ دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به این که برنامه ها، ایده ها، طرح ها و حرف های تازه ای برای هنرمندان تئأتر دارم و همه آن ها با کمک مسؤلان انجمن ها و دیگر مسؤلان عملیاتی خواهد شد، اظهار داشت: در این نشست به آن اشاره نخواهم کرد و به عنوان دستاوردی تاثیرگذار در آیین اختتامیه جشنواره طی فرآیندی آن را اعلام می کنم.

در این نشست تمامی رؤسای انجمن های نمایش شهرستان ها، به صورت کاملاً صمیمی و رو در رو مسایل، مشکلات، نیازها و آسیب های موجود را مطرح ساخته و قرار بر این شد تا در نشست های تخصصی نیز مطرح و راهکارهای عملیاتی لازم بررسی و به سرانجام برسد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه به مناسبت بیست و نهمین جشنواره تئاتر فارس، گفت: تئاتر بی تردید اصیل ترین منادی سخن از دل مردمان هر سرزمینی بوده و هست. هنری که در جان مایه خود تمام هنرها را به یادگار آورده است و همدلی و همبستگی تمامی هنرها به نمایش جلوه ای صد چندان بخشیده است.

در ایام بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر استان فارس، درود می فرستم بر تمام تلاشگران بی ادعای هنرهای نمایشی که در طی سالیان متمادی با حضور درخشان خود نام استان سرافراز فارس را در ایران اسلامی طنین انداز  شده اند.

آرزوی سلامتی و شادکامی از خدای مهربان دارم برای تمام هنرمندان هنرهای نمایشی خصوصا هنرمندان پرتلاش فارس که با همتی عظیم با تمام موانع و مشکلات ایستاده اند و به رسالت تئاتر که همانا آگاهی و آگاهی بخشی است  پایبند مانده اند.

جشنواره ها محل مناسبی برای تبادل نظرات و تجربیات ارزنده ای است که به آسانی به دست نیامده اند و مهم تر آنکه محلی برای گردهمایی عزیزانی است که عاشقانه به تئاتر عشق می ورزند و برنده واقعی این رویداد سالانه تمامی شما عاشقان و هنرمندان خواهید بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG