دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۲۵ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۵۳

واگذاری مجتمع های فرهنگی هنری

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، اعلام داشت: مجتمع های فرهنگی هنری ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در راستای اشتغال زایی، برای جوانان به بخش خصوصی واگذار می شود.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس - شهرسبز -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، غلامرضا یوسفی نژاد اضافه کرد: راه اندازی سینما و سالن های اکران فیلم، کافی شاپ، کلاس های آموزشی اعم از مهارت آموزی، فرهنگی و هنری از جمله فعالیت های است که جهت رونق و درآمدزایی در این مجتمع ها در نظر گرفته می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، گفت: این اداره کل در سطح استان فارس ٤٠ مجتمع فرهنگی هنری دارد که در حال حاضر همگی در حال انجام فعالیت های فرهنگی و هنری می باشند.

یوسفی نژاد افزود: سرمایه گزار با تجهیزات متعلقه در دوره پیشنهادی قرارداد به عنوان مشارکت کننده در اجرای برنامه های فرهنگی اداره کل نقش مهمی دارد و از سویی در دوره واگذاری و فعال سازی محتمع های با برنامه های متنوع موجب افزایش مخاطبین و در نتیجه رونق اقتصادی آن خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ٢٩ پروژه در حال ساخت داریم که از این تعداد ١٤ مورد مربوط به نهاد کتابخانه ها و ١٥ مورد مربوط به این اداره کل است که آمادگی دارد تمام این پروژه ها را به بخش خصوصی واگذار نماییم.

وی اضافه کرد: پروژه های راه اندازی نگارخانه در شهرستان ها نیز پس از بررسی های کارشناسی در فراخوان مزایده واگذاری قرار خواهند گرفت و افرادی که دارای سابقه فعالیت های فرهنگی هنری باشند در اولویت می باشند. همچنین متقاضیان می توانند پس از اعلام فراخوان در روزنامه های رسمی برای شرکت و اعلام آمادگی به این اداره کل مراجعه نمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG