دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

امروز با حضور مسئولان منطقه ای، مدیران مدارس ،مسئولان پایگاه های بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان و همچنین مسئولان ناحیه ثارالله(ع) شیراز، آئین تودیع و معارفه مسئولان پیشین و جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ارژن و بسیج فرهنگیان بخش ارژن برگزار شد.

انتشار: فرهنگ و هنر ارژن

امروز با حضور مسئولان منطقه ای، مدیران مدارس ،مسئولان پایگاه های بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان و همچنین مسئولان ناحیه ثارالله(ع) شیراز، آئین تودیع و معارفه مسئولان پیشین و جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ارژن و بسیج فرهنگیان بخش ارژن برگزار شد.

در این آئین که ساعت 10 صبح امروز در سالن همایش های اداره آموزش و پرورش بخش ارژن واقع در روستای خطیری شهر خانه زنیان برگزار شد، موسی خشنود، مدیریت اداره آموزش و پرورش بخش ارژن گفت: باید کاری کنیم تا فرهنگ بسیجی را در بین دانش آموزان ترویج دهیم. 

وی افزود: روحیه بسیجی از همان ابتدای انقلاب بر مدارس حکم فرما بود و می توان این مسئله را در وصیت نامه های شهدای دانش آموز جستجو کرد.

خشنود ادامه داد: برخی گمان می کنند که بسیج تنها مربوط به دوران جنگ است، در حالی که اینگونه نیست. در زمان غیرجنگ نیز بسیج وظایف خود را در حوزه های مختلف دنبال کرده و کارهای بزرگی را به سرانجام رسانده است. 

مدیریت اداره آموزش و پرورش بخش ارژن امنیت امروز را مرهون تلاش های بسیجیان دانست.

در ادامه این آئین سرهنگ محبی پور، فرماندهی ناحیه ثارالله (ع) شیراز نیز طی سخنانی گفت: بسیج یکی از ابزارهای نظام جمهوری اسلامی است. که یکی از مهم ترین ویژگی های آن این بود که تمام آحاد ملت را زیر نام بسیج متشکل کرد و یک اتحاد ملی را شکل داد.

وی دفاع مقدس را یک گنجینه تمام نشدنی توصیف کرد و افزود: امروز هر کشوری که بخواهد استقلال و آزادی خود را در مقابل شرق و غرب حفظ کند از ما می خواهد تا بسیج را برای آنان بازتعریف کنیم. همچون عراق و سوریه . و همین است که نیروهای بسیجی این دو کشور هم می جنگند و هم به سرعت مشغول بازسازی کشورشان هستند.

محبی پور صدور فرهنگ بسیجی را صدور انقلاب دانست و ادامه داد: برخی مسایل را می توان از شواهد و قرائن نفوذ دانست. از این شواهد و قرائن می توان به اختلاف افکنی در بین مردم نام برد. در واقع هرجایی، هر کسی در هر لباسی بخواهد اتحاد ملی را به اختلاف تبدیل کند، دانسته یا نادانسته، در مسیر دشمن گام برداشته است. این مسئله فقط در عرصه سیاسی نیست بلکه در عرصه های فرهنگی و حتی خانواده هم مصداق دارد. برای همین است که دشمن امروز روی مسئله طلاق سرمایه گذاری می کند. هر جایی که دیدید مسئله اختلاف در میان است برای رفع آن اختلاف وارد عمل شوید. دومین مسئله ای که دشمن روی آن کار می کند، مسئله ناامید کردن مردم است. تا آن جا که حتی از خشکسالی هم دارد استفاده می کند. پس وظفه ماست که در جامعه امیدواری را تقویت کنیم. مسئله سوم این است که باید با تلاش حداکثری از فرصت خدمت استفاده کنیم.

فرمانده ناحیه ثارالله (ع) شیراز خاطر نشان کرد: سپاه در عرصه دفاعی با کسی تعارف ندارد و کارش را انجام می دهد. در بقیه امور هم اگر دولت از سپاه بخواهد، سپاه وارد عمل خواهد شد.

وی بسیج را کمک کار آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: هدف از بسیج دانش آموزی این است که در عرصه های مختلف عقیدتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان را بسازد زیرا این دانش آموزان مدیران فردای جامعه هستند. 

وی در پایان با اشاره به این که ما در مقابل دشمن فرمانده ایم و در مقابل خودمان خدمت گزار مردیم، گفت: اگر تداوم همکاری بین بسیج و آموزش و پرورش وجود داشته باشد دشمنان را ناامید خواهیم کرد.

تودیع و معارفه بسیج دانش آموزی

مهندس قاسم فضلی نیا، بخشدار ارژن نیز در این نشست گفت: هر جایی که بسیج وارد شده است، آن قضیه با موفقیت به پایان رسیده است.

فضلی نیا اضافه کرد: آموزش و پرورش تنها سازمانی است که استقلال همه جانبه کشور متأثر از آن است و این مسئله زمانی مبارک است که با تفکر بسیجی همراه شود. بنابراین وظیفه همه ماست که نسبت به موضوعات حساس باشیم .

ستوان علی پارسایی، مسئول سابق بسیج فرهنگیان بخش ارژن هم گفت: اگر توفیق این را پیدا کردم که سی سال لباس سبز مقدس سپاه را بر تن کنم شاید به این دلیل باشد که پدرم لقمه حلال به ما داد.

محسن مختاری، مسئول سابق بسیج دانش آموزی بخش ارژن نیز در این آئین به ارائه فعالیت های بسیج دانش آموزی بخش ارژن از ابتدای مسئولیتش تا کنون پرداخت.

در این آئین از خدمات سی ساله ستوان علی پارسایی، فرمانده بسیج فرهنگیان بخش ارژن تقدیر  گردید و وی به بازنشستگی نائل شد.

همچنین بسیجی ارزشمند محسن مختاری، فرمانده سابق بسیج دانش آموزی شهید فهمیده بخش ارژن از مسئولیت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده بخش ارژن تودیع گردید. وی دو روز پیش به عنوان فرمانده حوزه مقاومت شهری شهرک صنایع شهر شیراز منصوب شد.

در این آئین همچنین بسیجی ارزشمند اسماعیل قاسمی به عنوان فرمانده جدید دو سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان منصوب گردید.

نظرات (۱)

۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۲ علی عبیات
سلام دوست عزیز تیم آموزش it بنا داشت تا یک نظر سنجی در وبلاگ ما صورت بگیرد ونظر خودتون رو راجب مطالب وبلاگ بیان کنید مطمعن باشید که نظرات شماباعث افتخار تیم itهست
لطفا بیاید ونظرتان را بیان کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG