دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

مدیرکل فرهنگ و ارشادفارس از راه اندازی سامانه جامع صدور وتمدید مجوز کانون های آگهی و تبلیغات خبرداد.

انتشار: پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس- روزنامه تماشا مورخ 13مرداد 94- واضح - مطبوعات فارس -

 

بهزاد مریدی با اشاره به امکاناتی که دردولت الکترنیک فراهم شده است گفت: سامانه جامع کانون های آگهی و تبلیغات، توسط معاونت مطبوعات واطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای دولت الکترنیک راه اندازی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ابرازداشت: در راستای سهولت در ارائه خدمات به شهرونداون و متقاضیان دریافت کانون های آگهی و تبلیغات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این سامانه تسهلات ویزه ای رابرای حوزه های مربوطه فراهم کرده است.

این مقام فرهنگی استان ادامه داد: سامانه جامع کانون های آگهی و تبلیغات، توسط معاونت مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای دولت الکترنیک راه اندازی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، اضافه کرد: این سامانه هم اکنون به شکل آزمایشی راه اندازی شده است و از یکی دو ماه دیگر با رفع عیوب، برای ارائه خدمات به متقاضیان دریافت مجوز کانون های آگهی و تبلیغات آماده خدمات دهی می باشد.

دبیرشورای فرهنگ عمومی خاطرنشان ساخت: این سامانه در راستای دولت الکترونیک و جلوگیری از رفت و آمدهای زیاد به ادارات و جهت ساده نمودن خدمات به ارباب رجوع و رضایت شهروندان برنامه ریزی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با یادآوری این موضوع که مجوز کانون های آگهی و تبلیغات تنها برای کسانی صادر می گردد که در امتحانات نمره حد نصاب را کسب کنند، افزود: متقاضیان پس از ثبت نام در این سامانه، می توانند در آزمون های غیرحضوری سامانه شرکت نمایند و در صورت کسب نمره حد نصاب، مجوزهای لازم برای آنان صادر می شود.

متقاضیان می توانند از طریق پیوند دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در پایگاه اطلاع رسانی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی http://press.farhang.gov.ir یا با مراجعه به آدرس مستقیم http://ad.gov.ir مربوط به دفتر تبیلغات و اطلاع رسانی، از جزئیات بیشتر در مورد این سامانه و خدمات آن استفاده کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG