دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس،گفت:سامانه جامع مربوط به اصلاح سردرب واحدهای صنفی، در راستای استفاده از کلمات فارسی در آن ها راه اندازی شده است.

انتشار: پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس -


صابر سهرابی، گفت: طرح اصلاح و فارسی سازی نام و سردرب واحدهای صنفی، که پیش از این اغاز گردیده بود، از این پس به صورت مجازی ادامه پیدا خواهد نمود.

معاون مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: سامانه جامع مربوط به اصلاح سردرب واحدهای صنفی، در راستای استفاده از کلمات فارسی در آن ها به نشانی http://emojavez.irراه اندازی شده است.

سهرابی افزود: به استنادتبصره 10 ماده واحده قانون ممنوعیت به کارگیری اسامی و عناوین اصلاحات بیگانه مصوب 1375، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این سامانه را راه اندازی نموده است تا متقاضیان واحدهای صنفی از این پس به جای رفت و آمدهای زیاد برای گرفتن مجوز نام واحد صنفی خود می توانند به این سامانه مراجعه نموده و پس از ثبت نام و درج مراحل مختلف، به صدور مجوز نام صنفی خود اقدام نمایند. در حال حاضر 65 هزار واحد صنفی در شهرستان شیراز موجود بوده که انشالله طرح عکاسی از این واحدها به زودی آغاز می گردد...

وی با اشاره به اهداف این طرح بیان داشت: هدف از راه اندازی این سامانه می توان به اجرای قانون یکسان شدن  فعالیت ها در راستای اجرای قانون در همه استان،سرعت اجرای قانون ممنوعیت  کلمات غیرفارسی و بیگانه،    نظام مند شدن فعالیت ها و امکان برنامه ریزی و مدون شدن فعالیت های دوره ای،دسترسی سریع به اطلاعات مربوطه واحدهای صنفی یک شهر یا یک منطقه از شهر، مطالعه و پژوهش در این حوزه به دلیل به روز بودن، است.

وی خاطرنشان ساخت: یکی از ویژگی های مهم این سامانه، بانک اطلاعاتی اسامی ایرانی و نام و عنوان واحدهای صنفی مختلف در یک شهر می باشد که می تواند در حوزه مطالعات دانشگاهی، مدیریتی، فرهنگی و تفریحی مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است،از طریق این سامانه، متقاضیان واحدهای صنفی، می توانند بدون مراجعه به ادارت مختلف، تمام مراحل صدور مجوز فعالیت خود را دنبال کنند.

نظرات (۳)

سلام عزیز وبت خیلی خوبه اگ اهل تبادل لینک هستی بیا تو وبلاگم بگو تا همو لینک کنیم

ممنون  


دوستدار شما hama

http://jockerooz.blog.ir/
*پیشاپیش عیدتون مبارک*

۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۲ محمد کوششی

آیسو گرافیک

isu-graphic.blog.ir

 

لوگو یا آرم چیست؟


طراحی لوگو و آرم
لوگو یا نشانه نمادیست برای بیان کردن یک عبارت یا القا نمودن یک مفهوم. آرم ها چیزی شبیه امضا یا نشانه ای برای وجود یا حضور شخص یا موسسه ای است که آرم متعلق به آن است، می باشد. آرم ها در هر جایی که حضور آن موسسه یا شخص یا رویداد صاحب آرم در آن وجود دارد ثبت می گردد و نشاندهنده رد برجای مانده از او در آنجا است.

طراحی نشانه یکی از تخصصهای رایج و منحصر به فرد در طراحی های گرافیکی محسوب می شود و سابقه طراحی نشانه به زمانهای بسیار بسیار دور بر می گردد، آنجا که انسانهای اولیه برای انتقال مفاهیم مربوط به مثلا شکار در یک نقطه، علائمی را روی دیوار غارها ثبت می کردند و هر کجا آن علامت دیده میشد، مفهوم واحدی را به مخاطب و بیننده منتقل می نمود.

از تحولات مربوط به ثبت نشانه ها در دیواره غارها بود که حروف و به تبع آن خط اختراع گشت.

لوگو نشانه یا علامتی گرافیکی است که توسط سرمایه داران تجاری، موسسات و حتی اشخاص حقیقی، برای متمایز کردن خود از دیگران در دید عموم، استفاده می شود. لوگوها یا تماما گرافیکی هستند (سمبول یا آیکون) و یا از نام تجاری سازمان یا موسسه تشکیل شده اند (لوگوتایپ یا ورد مارک).

در دوران حروفچینی با فلز داغ، لوگوتایپ، مجموعه ای از فونت ها و کاراکترها بود. در دوران کنونی که عصر ارتباطات است، لوگوی یک شرکت، اغلب مترادف با مرغوبیت یا برند شرکت است.

 

ارسال پیام انبوه تبلیغاتی

طراحی و ایجاد وبلاگ و وبسایت

طراحی لوگو « آرم »

طراحی بنر و هدر

طراحی کاتالوگ و پوستر

طراحی کارت ویزیت

انجام تمامی پروژه های تبلیغاتی

و ..........

www.isu-graphic.blog.ir

m.kusheshi78@gmail.com

حتما به صفحه ی ما مراجعه کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG