دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۹

روز قدس از راه رسید

جمعهای که در پیش داریم، روز قدس است. همان روزی که خمینی کبیر آن را روز امت اسلام دانست. روز خروش انقلابی امت اسلام علیه تمام کفر و شرک و نفاق.

انتشار: هفته نامه شهرسبز شماره 326 مورخ 16 تیر 94-کلام فارس- غریو- کازرون نما- عصر کازرون -

جمعهای که در پیش داریم، روز قدس است. همان روزی که خمینی کبیر آن را روز امت اسلام دانست. روز خروش انقلابی امت اسلام علیه تمام کفر و شرک و نفاق.

روزی که امام خمینی(ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را، روز قدس نامید، هنوز پردهها نیفتاده بود و چهره واقعی صهیونیسم اسلامی خود را به امت محمد(ص) نشان نداده بود. اما امروز دیگر نقاب از چهره صهیونیسم اسلامی برافتاده است.

امروز خط مقاومت اسلامی ،جبههای بزرگتر را در مقابل خود میبیند که با تمام امکانات، و با وحشیگری تمام به میدان آمده است. البته تمام اینها را ضمیمه کنید به جبهه رسانهای صهیونیستها و این که امروز صهیونیسم با سه نقاب صهیونیسم یهودی، مسیحی و مسلمان، برای نشان دادن قدرت خود در سرتاسر جهان دست به کشتار وحشیانه میزند.

قاره آمریکا همواره به عنوان حیاط خلوت صهیونیستها مورد استفاده قرار میگرفت است. هر چند در آن قاره عدهای اعم از مسلمان، مسیحی و حتی مارکسیستها و یهودیها با موجودیت شرمطلق و غده سرطانی، یعنی رژیم غاصب صهیونیستی مشکل دارند. این افراد همیشه با خشونت تمام از سوی حاکمان مواجهه بودند. البته به غیر از کوبا و ونزوئلا.

در طول یکسال گذشته، قاره سبز یعنی همان اروپا، به خصوص مسلمانان آن کشورها با خطری به عنوان داعش یا همان دولت اسلامی عراق و شام روبرو بوده است. علیالظاهر داعش قرار بوده است دولت اسلامی عراق و شام باشد اما این روزها حتی داعیهدار قاره سبز هم هست چه رسد به کشورهای اسلامی دیگر.

انفجار عقیدتی و قتلها، بمبگذاریها و ... از سوی داعش و عناصر موسوم به آن، در قاره سبز در طول سال گذشته، بسیار خود را نشان داده است.

در آفریقا البته قضیه شاید کمی متفاوتتر باشد. در آن جا بوکوحرام که خود یک گروه تکفیری میباشد باز هم دست به گروگانگیری، قتل و حتی سوزاندن و اسیر کردن، تجاوز جنسی به پسران و دختران و فروختن بچه مسلمانها به عنوان نوکر و کنیز زد.

بوکوحرام که از آن به عنوان داعش آفریقا یاد میشود، دست کمی از داعش ندارد و شنیده شده است که با خلیفه داعش بیعت نموده است.

بوکوحرام جریان تند تکفیری است که امروز در برخی کشورهای آفریقایی تحت عنوان جهاد دست به قتل و غارت و تجاوز میزند.

داعش که البته اکنون با حمایتهای همهجانبه صهیونیسم بینالملل روبرو است، هر روز دایره فعالیت خود را گسترش میدهد. جالب این جاست که این دولت خودخوانده، با پرچمی اسلامی و شعاری اسلامی، برخی از حرامهای الهی را حلال و برخی از حلالهای الهی را حرام نموده است. که طبق نص صریح آیات قرآن این عمل فسق است.

داعشیها هیچکدام از فرق اسلامی را حق نمیدانند و تنها کسانی را بر حق میدانند که با خلیفه داعشی بیعت کرده باشند.

و از همه مهمتر این است که در طول هفتاد سال اخیر، تقریباً تمام علمای اسلام، خطر رژیم غاصب صهیونیستی را متذکر شده و جهاد با رژیم غاصب صهیونیستی و کمک به مجاهدانی که علیه این رژیم مبارزه میکنند را واجب شمردهاند و گاه اجازه دادهاند تا قسمتی از وجوهات شرعی را به آنان بپردازند. اما داعش نه تنها رژیم غاصب صهیونیستی را خطری برای اسلام نمیداند، بلکه همکاری تنگاتنگی با آنان دارد. مثلاً همین چند وقت پیش داعش اعلام جنگ مسلحانه تا نابودی کامل حماس به عنوان یکی از محورهای مقاومت اسلامی مردم فلسطین نموده است. و از سوی دیگر مجروحان و زخمیهای داعشی در بیمارستانهای رژیم غاصب صهیونیستی مداوا، و دوباره به نیروهای داعشی میپیوندند.

این همکاری داعش و رژیم غاصب صهیونیستی به همین جا تمام نمیشود. بلکه همکاری این دو در قاچاق اعضای بدن انسان، و دختران و پسران به عنوان بردههای جنسی هم وجود دارد.

آن چنان که در 16 اسفند ماه گذشته سایت خبری الیوم الثامن، شبکه دو تلویزیون رژیم اسراییل فاش ساخته که داعش اعضای بدن قربانیان خود و حتی مجروحان داعشی را که در جبهههای جنگ به شدت زخمی میشوند، با همکاری یک تیم متخصص پزشکی اسراییلی به فروش میرساند.

پیش از این داعش برای تامین منابع مالی خود از کمکهای کشورهای عرب منطقه، فروش نفت و مواد مخدر استفاده میکرد، اما اکنون فروش اعضای بدن قربانیان به چهارمین منبع اصلی درآمد داعش تبدیل شده است.

رژیم صهیونیستی از ابتدای بحران در منطقه، همواره میزبان مجروحان گروههای تروریستی بوده و آنان را در شهرهای فلسطین اشغالی درمان کرده است.

«العالم: در تصاویر منتشر شده از این ماجرا، بنیامین نتانیاهو در حال دست دادن با عناصری است که پس از مجروح شدن در سوریه، به بیمارستان نظامی در جولان اشغالی منتقل شده‌اند.

گزارشها حاکی است که از آغاز بحران و جنگ در سوریه صدها تن از عناصر مسلح و تروریستها پس از مجروح شدن برای درمان به اراضی اشغالی منتقل شده‌اند.»

چرایی این که چرا بایستی در قلب امت اسلام، بعد از تشکیل یک حکومت صهیونیستی یهود، حال شاهد بوجود آمدن یک حکومت به اصطلاح اسلامی صهیونیستی باشیم از جمله سوالاتی است که جواب سختی ندارد.

روز قدس روز امت اسلام است.

امروز داعش نه تنها عراق و سوریه بلکه کشورهای مصر، لیبی، یمن، الجزایر، و این روزها خبرهایی مبنی بر حضورشان در کشورهای قفقاز به گوش میرسد.

طالبان و القاعده، هنوز در پاکستان و افغانستان جولان میدهند.

آلسعود نیز برای آن که در این بازی کشت و کشتار از مسلمانان هممذهب خود عقب نباشد،  نه تنها با حمایتهای همهجانبه از این گروهها در قتل و جنایتهای منطقه شریک شده است، بلکه خود نیز دست به جنگافروزی در یمن زده است.

آری امسال در حالی به استقبال روز قدس میرویم، که یمن زیر باران موشکهای سعودی، شبها را روز و روزها را شب میکند. عراق و سوریه از دست داعش هر روزشان عزاست.

در کویت و کویته، پیروان داعش، خود را منفجر میکنند تا شاید حوریان بهشتی را پس از جهاد نکاح این دنیاشان به آغوش کشند.

در حالی به استقبال روز قدس میرویم که ناموس اسلام در دستان این کفتارهای خونآشام دست به دست میشود.

...

البته ناگفته نماند که در این یک سال مردان و زنانی بودند که قهرمانانه به شهدای صدر اسلام اقتدا کردند و ایستادند.

ایستادگی زنان کوبانی از این دسته بود.

مردان و جوانان عراق که به ندای مرجعیت خویش لبیک گفتند و لباس رزم پوشیدند تا خصم را به زانو درآوردند، از این دستهاند.

و ایران!!!

ایرانی مقتدر در میان منطقهای پر از کفتارهای خونآشامی که معلوم نیست از کجا آمدهاند و جز قتل و کشتار و تجاوز و آدمخواری کار دیگری بلد هستند یا نه؟

و ایران پناهگاه مظلومان و مستضعفین جهان است.

و در این میان سرداری چونانی مالک اشتر علی میغرند تا جنایتکاران را آسوده نگذارد. آری سردار سپاه اسلام قاسم سلیمانی...

مردی برخاسته از کویر ایران. بشاش و سرزنده که خاری شده است بر چشمان دشمنان بشریت...

و نام او به مردان و زنان زیر یوغ مانده آرامش میدهد.

مردی که نامش لرزه بر اندام دشمنان دین خدا میاندازد.

خدایا به سلامت دارش...

 

نظرات (۲)

آرزو دارم در این شب های عزیز ....ناخواسته به دست آورید،،، آنچه را که بیصدا از قلبتان گذر کرده است،،،، و آنگاه شگفت زده با خود بیاندیشید؛
سلام خسته نباشید، وبلاگ زیبا و با مطالب جالبی دارید، خوشحال میشیم باهم تبادل لینک داشته باشیم.
در صورت تمایل میتونید لینک خودتون رو داخل لینکدونی سایت دارالترجمه رسمی قلم اول ، بصورت رایگان ثبت کنید.
در صورت تمایل برای تبادل لینک به آدرس زیر مراجعه کنید.
http://www.ghalameavval.com/links

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG