دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از اشتراک آسان نشریات مکتوب، از طریق پایگاه مجازی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

انتشار: پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس - خبرگزاری ایسنا- روزنامه عصر مردم - آفتاب مرودشت - مرونیوز -

صابر سهرابی، معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: سامانه اشتراک نشریات، با هدف ارتقای سطح دانش عمومی و تخصصی جامعه، ارتقای فرهنگ مطالعه و حمایت از رسانه­ های مکتوب راه اندازی شد.

سهرابی خاطرنشان کرد: این سامانه، تسهیلاتی ویژه ­ای برای شهروندان از یک سو و نشریات از سوی دیگر را به همراه دارد.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به تسهیلات ارئه شده توسط این سامانه افزود: در این سامانه، شهروندان می ­توانند نشریه مورد نظر خود را با سقف 50 درصد تخفیف از سوی اداره ارشاد، تخفیف حامی و ناشر، انتخاب و دریافت کنند.

وی در مورد چگونگی انجام گرفتن این پروسه ادامه داد: در این پروسه، مسئولان نشریات یکی از اپراتورهای اجرایی توزیع نشریه را که گروهی از نشریات را پشتیبانی می ­کند، انتخاب می­ کنند. این اپراتورها بایستی جزو اپراتورهای مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند. مسئولان نشریات پس از انتخاب اپراتور مورد نظر، در این سامانه ثبت­ نام نموده و از تخفیف­ ها و تسهیلات مورد نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار می­ گردند.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خاطرنشان ساخت: شهروندان نیز با ثبت ­نام در این سامانه می­ توانند روزنامه­ ها را هر روز صبح ساعت 10 درب منزل دریافت کنند. همچنین با ثبت ­نام در این سامانه مجلات، ماه­نامه­ ها، هفته­ نامه­ ها و ... را حداکثر 48 ساعت پس از انتشار در اختیار مشترکین قرار می­ گیرد.

سهرابی این نکته را نیز عنوان داشت که این سامانه تنها برای مشترکین حقیقی می­ باشد.

گفتنی است که این سامانه اکنون در تهران شروع به کار کرده است که با همکاری نشریات فارس، این سامانه نشریات فارس را نیز پشتیبانی خواهد نمود.

شهروندان می ­توانند برای ثبت ­نام و اطلاع از سایر مزایا و جزئیات به آدرس http://eshterak.ir مراجعه نمایند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG