کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

لازم به ذکر است که دکتر محمدصادقی، از نوجوانی روحیهای جهادی داشته است. از حضور در جبهه های دفاع مقدس، در دوران نوجوانی و جوانی گرفته، تا حضور در کنار مردم مقاوم لبنان و ... به عنوان یک حامی و نیروی امدادی از شاخصههای اصلی او است.

انتشار:هفته نامه شهرسبز شماره 322 مورخ 19 خرداد 94-

 

 

صبح نیمه خرداد ماه از راه رسید. مردم کازرون از اوایل صبح با حضور در گلزار شهدای سید محمد نوربخش، آماده میشدند تا از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی، نه، پزشکی که با به خطر انداختن جان خویش، به همراه کاروان امدادی جمهوری اسلامی ایران، پس از دو بار، به یمن رفته بود، استقبال نمایند.

با حمله آلسعود به کشور مظلوم یمن، و محاصره دو ماهه و جنگ تحمیلی که منجر به خسارات فراوان شده بود، یمن به کمکهای امدادی احتیاج مبرم پیدا کرد.

اوایل هنوز مرزهای کشور انقلابی و شیعه یمن، به صورت کامل بسته نشده بود. اما با رسیدن اولین محمولهی کمکهای امدادی جمهوری اسلامی ایران، آلسعود تصمیم گرفت تا مرزهای آبی، خاکی و حتی هوایی این کشور را به شکل کامل ببندد. اما این امر باعث نشد تا کشوری که الگوی انقلاب اسلام راستین است و قرار بوده تا حامی مستضعفین و مظلومان جهان به خصوص امت اسلام باشد، دست از حمایت و رساندن کمکهای امدادی خود بردارد. پس با فرستادن کمکهای امدادی در چند مرحله، که البته با دخالت اشغالگران سعودی مواجه شد، سعی خود را انجام داد. تا نهایتاً توانست کاروان امدادی خود را شامل پزشکان و تجهیزات امدادی، از طریق دریا به مردم جنگزده یمن برساند.

این کاروان امدادی که در طی چند مرحله از طریق هوایی و دریایی، با حمله آلسعود مواجه شده و راهی جز برگشت را روبروی خود نمیدید، نهایتا زیر کنترل شدید و تهدید به حمله آلسعود کمکهای امدادی خود را به مردم یمن رساند.

یکی از کسانی که در این کشتی امدادی به صورت داوطلبانه حضور پیدا کرده بود، دکتر شاهین محمدصادقی، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و فوق تخصص جراحی میباشد.

لازم به ذکر است که دکتر محمدصادقی، از نوجوانی روحیهای جهادی داشته است. از حضور در جبهه های دفاع مقدس، در دوران نوجوانی و جوانی گرفته، تا حضور در کنار مردم مقاوم لبنان و ... به عنوان یک حامی و نیروی امدادی از شاخصههای اصلی او است.

روز نیمه خرداد امسال، مردم کازرون، برای تجلیل از محمدصادقی و اعلام حمایت چند باره خود از مقاومت مردم شیعه یمن، که تنها به جرم استقلالخواهی و تشیع مورد حمله ناجوانمردانه   آلسعود و همپیمانانش زیر سکوت جوامع بینالمللی قرار گرفتهاند، در گلزار شهدای سید محمد نوربخش جمع شدند.

این تجمع با ورود محمدصادقی ادامه پیدا کرد و نهایتاً با گفتگوی خبری محمدصادقی پایان یافت.

 

نظرات (۲)

۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۰ کتابخانه فدک
سلام  علیکم
خیلی ممنون و تشکر از لطف جنابعالی
وبلاگ خیلی شکیلی دارید که یاد آور رشادتها و منش های جوانمردی هستش

خداوند یار و یاور شما باشد.
سلام ممنون از حضورتون
لینک شدید
شما نیز لینک نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG