دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۵۰

می شود نمی شود

این جا تمام چیزها
در دست مایشاء است


بسم الله
سلام
گاهی دلم با شنیدن سخنی
که داد می زند بیا که میشود
آرام می شود
اما
در اوج دل دادگیم به شدن
ناگه نمی شود
آن سوی ماجرای من اما
در اوج ناامیدی و وهم
ناگه صدای خسته ای از دور
فریاد می زند
برخیز
می شود که تو نخواستی
برخیز
می شود
چرا نشود
اما
آنگه که دل به ندا می سپرم
بازم نمیشود
وقتی دلم به ندایش نمی دهم
اما شود
این بار می شود
تا اوج می رود
تا زندگانیم
اندر پی شودی
زندگی شود
دیگر به هیچ کس
دیگر به هیچ چیز
دل نمی دهم
هرچیز که او بنویسد
همان شود
من راه پیش پای خودم را می روم
دیگر برای زندگیم
دیگر برای آن که نیامده است
هرگز نمی نویسم و امید
را به دلم
ره نمی دهم
این جا تمام چیزها
در دست مایشاء است

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۵
محمدمهدی اسدزاده

شعر

مناجات

نظرات (۱)

زیبا بود.حرف دل منم بود.
اما در اوج ناامیدی هم میشه امیدوار بود.فقط کافیه به ندای درونی دلت گوش بدی که بازم از عمق وجودت داره میگه خدا!
در دایره قسمت ما نقطه پرگاریم
لطف آنچه تو اندیشی،حکم آنچه تو فرمایی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG