دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
با حضور حمیدرضا قانعی، مدیرکل، غلامرضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه، سید شهاب میرباقری، مدیرگروه رسانه و لیلا نماینده، کارشناس کانون‌های آگهی و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، تلاش کانون‌های برتر آگهی و تبلیغات در راستای تبلیغات فعالیت‌های فرهنگی کشوری، پاس داشته شد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - فرهنگ فارس - روزنامه افسانه شماره 4920 مورخ 5 بهمن 1401 صفحه 3 - روزنامه تماشا شماره 2856 مورخ 5 بهمن 1401 صفحه 3 - حافظ‌خبر -

حمیدرضا قانعی هم در این نشست با اشاره به جایگاه اثرگذار تبلیغات و آگهی و کارکرد این کانون‌ها گفت: داشتن چنین جایگاهی خود به تنهایی نشان از دقت و سختی کار دارد؛ با این همه بسیاری از مردم با کارکردهای شما ناآشنا هستند که آشنایی مردم با کارهای خود و دیگر کسب و کارها و فرهنگ‌سازی نیز در دستان شماست.

قانعی، بهره‌گیری از آفرینش‌های نو در تبلیغات را نه تنها برای درآمدزایی که دارای نگرشی فرهنگی و هنری دانست و افزود: پیش و بیش از آن که تبلیغات شهری بستر درآمدزایی برای شما یا مشتریان شما باشد، زیباسازی شهری، فرهنگ‌سازی و نگرش هنرمندانه‌تان به چشم می‌آید؛ این نیز برای مردمی که به آن می‌نگرند، نشان از ارزش و جایگاه چیزی دارد که می‌بینند و می‌شنوند چرا که آن را برآیند مجوزهای قانونی می‌دانند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس کانون‌های آگهی و تبلیغات را به راه‌اندازی پویش‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی فراخواند و ادامه داد: فرهنگ‌سازی در زمینه‌هایی همچون کارآفرینی، کارآیی، امیدآفرینی، شادابی و تندرستی و انگیزه به مردم، به‌ویژه جوانان و نوجوانان امروز در دست شماست؛ این کار پیشرفت و بالندگی اجتماعی و فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس تنها نهاد نظارتی بر کانون‌های آگهی و تبلیغات را فرهنگ و ارشاد اسلامی خواند و بیان داشت: اگر کسانی یا نهادی با تبلیغاتی که از سوی کانون‌های آگهی و تبلیغات پخش می‌شود، ایرادی می‌بینند بایستی آن را با این اداره مطرح کنند و هیچ‌کس حق برخورد مستقیم ندارد؛ چنانچه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن ایراد را وارد دانست از جایگاه قانونی ورود خواهد کرد.

وی یکی از خواسته‌های فرهنگ‌وران و هنرمندان را تبیلغ آثار و گاه چهره‌های برجسته علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی بیان کرد و خواستار آن شد تا کانون‌های آگهی و تبلیغات آن را نیز در نظر داشته باشند.

گفتنی است، در این نشست که لوح تقدیری از سوی عباس محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کانون‌های آگهی و تبلیغات رنگین‌کمان، آرسس، آوای ماندگار و برتر داده شد، این کانون‌ها درباره گرفتاری‌ها، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود برای هرچه بهتر شدن بسترهای کاری‌شان پرداختند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG