دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نشست مشترک اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد با حضور فرمانده سپاه فجر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شد.

نشست مشترک هم اندیشی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد با حضور سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر، حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

 

*فرمانده سپاه فجر:*
*عنوان مهم "سومین حرم اهل بیت" مورد توجه مسئولان فرهنگ و هنر فارس قرار داشته باشد/ آمادگی کامل سپاه و بسیج فارس برای همکاری با هنرمندان انقلابی*

سردار بوعلی گفت: نام خطه فارس به عنوان مهم " سومین حرم اهل بیت " مزین شده و برنامه ها و کارویژه های مسئولان استان بخصوص در حوزه فرهنگ ذیل این عنوان مهم برنامه ریزی و پیگیری شوند.
آمادگی بسیج فارس برای توانمندسازی عرصه فرهنگ و هنر
سردار بوعلی در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تاکید بر اهمیت توجه به ظرفیت های فرهنگی و هنری استان، گفت: کشف و پرورش استعدادهای بالقوه در حوزه فرهنگ و هنر فارس مسئله مهمی است که باید بصورت ویژه توسط دست اندرکاران دنبال شود.
وی خاطرنشان کرد: بسیج فارس با توجه به ظرفیت های عظیم و حضور در سراسر استان برای کمک به توانمندسازی فعالان عرصه فرهنگ و هنر آمادگی کامل دارد.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی نیازمند جریان سازی و استمرار فعالیت های تاثیرگذار هستیم، گفت: بسیج فارس و سپاه فجر با تمام امکاناتی که در اختیار دارند و با وجود ظرفیت و ارتباط گستره با مردم آماده هم افزایی و همکاری با مسئولان فرهنگی و هنری استان در این زمینه هستند.
وی خاطرنشان کرد: نام خطه فارس به عنوان مهم " سومین حرم اهل بیت " مزین شده و برنامه ها و کارویژه های مسئولان استان بخصوص در حوزه فرهنگ ذیل این عنوان مهم برنامه ریزی و پیگیری شوند.
سردار بوعلی افزود: ظرفیت های مذهبی و فرهنگی استان فارس و بخصوص شهر شیراز باید در سطح ملی و جهانی معرفی شوند و این رسالت مهم مسئولان و فعالان فرهنگی و هنری است.
وی با تاکید بر اهمیت تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ و هنر، گفت: هنرمندان انقلابی می توانند با تولید آثار فاخر هنری در حوزه کتاب، فیلم، مستند و ... به درخشش نام فارس در سطح بین المللی و اقبال مخاطب نوجوان و جوان به تولیدات فرهنگی بومی استان کمک کنند.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه دیدگاه سپاه استان فارس هم افزایی و همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، خاطرنشان: تعامل هر چه بیشتر نهادهای انقلابی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت های موجود در استان پیش نیاز مهم جریان سازی فرهنگی و تولید آثار فاخر هنری در تراز انقلاب اسلامی است.
سردار بوعلی افزود: برگزاری برنامه های شاخص فرهنگی و هنری در سطح بین المللی نظیر کنگره بین المللی پیامبر رحمت و موضوعاتی از جمله حمایت از هنرمندان بومی، ترویج کتابخوانی، کاهش آسیب های اجتماعی، توانمند سازی فعالان فرهنگی انقلابی و مدیریت جهادی همواره مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران عرصه فرهنگ و هنر استان فارس قرار داشته باشد.

در مسجد می توان توانمندی های مردمی را شناسایی و رشد فرهنگی و هنری ایجاد کرد

حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز با یادآوری سخنان و دغدغه‌ های فرهنگی مقام معظم رهبری، گفت: باید از گنجینه مسجد که نهادی مردمی و دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری است، بیشتر بهره گرفت.
وی افزود: در مسجد می توان توانمندی های مردمی را شناسایی و برای پرورش و بالندگی آنها گام های بلند و اثرگذاری در راستای پیشرفت و رشد فرهنگی و هنری برداشت.
حجت الاسلام امیدی ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از توانمندی و ظرفیت های نهفته مردمی در مساجد، می توان شیراز را به جایگاهی درخور برای نام سومین حرم اهل‌بیت (ع) رساند.
خاطر نشان می شود: در این نشست که با حضور مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مسئولان فرهنگی، بسیج هنرمندان، بسیج رسانه، بسیج مساجد و محلات سپاه فجر همراه بود، در خصوص برنامه های مشترک فرهنگی هنری و ظرفیت ها در مساجد هم اندیشی شد.

نشست سه‌جانبه فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و سپاه فجر فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزادهنشست سه‌جانبه فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و سپاه فجر فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 
 
 

نشست سه‌جانبه فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و سپاه فجر فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

نشست سه‌جانبه فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و سپاه فجر فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG